Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

wtorek, 6 listopada 2012

Lakier Mac - Everything That Glitters - AKTUALIZACJA

Witam Was bardzo serdecznie :)
Przyszła pora na aktualizację dotyczącą hitu ostatnich dni, czyli lakieru z nowej kolekcji Mac :)
Powiem Wam, że sama byłam skłonna go kupić za ostatnie, studenckie oszczędności, jednak...ubiegła mnie moja siostra :) Nie było łatwo - musiałam przełamać największy mój lęk żeby go dostać, ale powiem Wam - było warto! Swatche i być może krótki filmik ilustrujący to, jak ten lakier się mieni pokażę Wam jak tylko wyjdzie słońce :)

Przy okazji - pod ostatnim postem padło kilka propozycji "dupów" tego lakieru :) Wszystkim dziewczynom - bardzo dziękuję! :)
Oto lakiery, które mogą być albo są podobne do tego osobnika :)

Catrice - I Wear My Sunglasses At Night


Butter London - The Black Knight

Zoya - Storm

Art De Lautrec - nazwa nieznana :)

I co sądzicie o odpowiednikach? Według mnie najbardziej podobny jest Butter London :)
Razem z Martą spróbujemy znaleźć ten lakier Art De Lautrec :)

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :)
Beata :)

15 komentarzy:

  1. Pokazuj na paznokciach :D :D jak będzie ładnie wyglądał to chyba sobie odżałuje te 60 zł :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokażę, pokażę :) Jak tylko wyjdzie słonko, bo tak to nic nie widać :( Ale powiem Ci, że warto!!

      Usuń
    2. oo a jednak 72 zł .. no trudno :P

      Usuń
    3. to jest jedyny minus :(

      Usuń
  2. Ja wolałabym jakieś odpowiedniki, 60zł za lakier.. Wolałabym zainwestować w jakiś dobry lakier nawierzchniowy i cieszyć się lakierami za 5zł :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz kochaną siostrzyczkę! Ja niestety będę dalej szukała zamienników :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobny faktycznie Butter London ale jak dla mnie najpiękniejszy ten ostatni :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zoya chyba będzie najtańsza? ale najbardziej podoba mi się Art De Lautrec. Kusisz tymi lakierami :D ale kurcze kupię i kiedy ja je wszystkie wymaluje to nie wiem :P

    OdpowiedzUsuń
  6. butter london rządzi ;)ale ten na dole jest cudowny!czy wiesz może gdzie można je kupić?- zaraz go poszukam:) do mnie niedługo dotrze Mac'ek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie niestety nie mam pojęcia ;/ Też bym go chętnie kupiła!

      Usuń
  7. Efekt na pazurkach jest na prawdę imponujący : )

    OdpowiedzUsuń
  8. mogłabym mieć wszystkie!!! każdy jeden ma w sobie coś ciekawego.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)