Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

sobota, 23 lutego 2013

Nails of the week :)

Witam Was bardzo serdecznie po długiej nieobecności :)
Pomału wracam "do żywych" :)
Na początek wybrałam dla Was prostą i przyjemną notkę, a mianowicie mój manikjur of the week :) Pokazuję Wam go, gdyż wybitnie mi się spodobał i aż żal mi go zmywać :)
NA POCZĄTKU ZAZNACZAM - WYBACZCIE MI ZA MOJE SKÓRKI! Powróciłam do Eveline 8w1, gdyż tylko ona pomaga moim paznokciom, ale jak wiadomo - nie ma nic za darmo, skórki to jeden wiór. Druga sprawa to fakt, że w ostatnich dniach ostatnie o czym myślałam to pielęgnacja inna niż najbardziej podstawowa, więc krem do rąk poszedł w odstawkę. Skórek nie fotoszopowałam bo to misja niemożliwa, więc musicie jakoś przeboleć ten widok :) Może macie dla mnie jakieś rady jak uratować moje skórki?
Przechodzę do rzeczy - tak prezentowały się moje paznokcie przez cały tydzień :)

 Na paznokciach mam:
- baza: Eveline 8w1
- lakier 1: Sally Hansen Complete Salon Manicure Dorien Grey
- lakier 2: Lakier H&M Gold
- top coat: Sally Hansen Insta-dri



To jest stan paznokci w 6 dniu noszenia :)

I jak Wam się podoba? Co Wy teraz macie na paznokciach?

Pozdrawiam Was cieplutko!
Beata :)

19 komentarzy:

  1. Prześliczne , przecudowne!!! świetny efekt:D chyba mam podobnego essiaka muszę spróbować takiego połączenia;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt urzekający :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny brokat, świetnie komponuje się z tą szarością. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta odżywka ma rakotwórczy, żrący formaldehyd;( moja znajoma użyła 3 op. z rzędu i ma w tragicznym stanie paznokcie ( a na początku też wychwalała tą odżywkę)
    ja Ci polecam odżywki joko, wibo, miss sporty.

    I domowe sposoby na skórki:
    - wcieranie : Oliwa z oliwek luk krem Nivea klasyczny
    ( ale ważne po zmyciu lakieru zmywaczem, umyciu dłoni mydłem, potem mocze dłonie w wodzie mineralnej z sokiem ze świeżej cytryny;) a potem wcieranie;)

    Od wewnątrz świetne działa wit B. Czyli jedz banany, groch, suszone ziarno słoneczkika - jest pyszne, efekty daje od razu;) i w biedronce kosztuje duże op. 3 zł;) i dobrze działa na porost włosów;) ja teraz borykam sie z mega przeziębieniem;( eh uciekam do łóżka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem o tej odżywce i już wcześniej ją używałam - nic mi się z paznokciami nigdy nie działo a używałam jej bardzo długo :) niestety stosowałam już masę innych odżywek i żadna na mnie nie działała :(
      wielkie dzięki za mnóstwo rad! i przede wszystkim - życzę dużo zdrówka! :)

      Usuń
  5. Wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przypuszczałam, że połączenie szarości z złotem może byc takie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyszło... efekt jest zdumiewający... niezłe połączenie:)



    zapraszam "e-fashion" - buziaki:* ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wygląda takie połączenie !

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny mani i jaki trwały, praktycznie nienaruszony, chciałabym...:)
    Ja obecnie mam na paznokciach Golden Rose with Protein nr 230, niestety na drugi dzień pojawiają się już starte końcówki :(

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)