Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

czwartek, 30 maja 2013

NOTD: Złoto

Witam Was bardzo serdecznie :)
Dawno nie było żadnego NOTD, więc czas to nadrobić :) Dzisiaj w roli głównej złoty lakier z Sally Hansen w duecie z top coat'em matującym z Manhattan'u :) Jak dla mnie wyszło super :) Na złotym lakierze efekt matu jest mało widoczny, lecz na innych kolorach wypada świetnie :) Jeśli chcecie zobaczyć go w akcji z innym lakierem to piszcie :)
Lakier to Sally Hansen Complete Salon Manicure 310 Gilty Pleasure kupiony w Pepco za całe 10 zł :) Na zdjęciach 2 warstwy.
Miłym zaskoczeniem był dla mnie ten top coat. Mam matujący top z Essie, który w moim przypadku w ogóle nie działa (i nie tylko u mnie to się dzieje, niestety). Ten kupiłam na próbę, głównie ze względu na jego cenę - 8 zł w Pepco - żeby porównać, czy tylko Essie nie działa czy żaden nie działa :) A ten o dziwo działa i to świetnie! Szybko schnie, szczerze polecam :)
Zdjęcia robione były w różnym oświetleniu, ale ciężko uchwycić jego kolor na prawdę :) Jest to złoto, lecz nie ciepłe a...chłodne? :)
Mnie to połączenie bardzo się podoba :) Już nie mogę doczekać się eksperymentów z matowym top'em :)

A Wam? Jak się podoba taki mani? :) Co aktualnie macie na pazurach? :)

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie! :)
Beata :)

13 komentarzy:

  1. Tez szukam matowego topu. Bardzo ciezko jest je teraz dostac a nie chce wlasnie wydawac na niego majatku. Mani cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam top matowy z flormaru, muszę go odkopać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Złoto wygląda pięknie na paznokciach.
    U mnie nie ma nigdzie żadnego matowego toppera i bardzo nad tym ubolewam

    OdpowiedzUsuń
  4. Matujące topy dają świetny efekt - próbowałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny :) Będę go szukać w Pepco :P Ja ostatnio zakupiłam właśnie w Pepco Sally ale inny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam odrobinę złota na paznokciach teraz :))
    Ja nie lubie matu, więc dobrze że tutaj zadziałał średnio :)

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne złotko, jesteś dowodem na to,
    że którkie paznokcie mogą też świetnie wyglądać

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ten mat na złocie, w sumie to taki starym złocie :) niemniej efekt godny wypróbowania, muszę tylko kupić matujący top :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam matowy z Colour alike i była naprawdę dobry :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)