Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

sobota, 1 czerwca 2013

Dzień dziecka! Paznokciowy Dzień Skittles + makijaż specjalny!

Witam Was bardzo serdecznie :)
Dziś jest bardzo szczególny dzień - nie tylko dla tych małych, ale i większych dzieci :) Mimo, że licznikowo dziećmi już nie jesteśmy, ale warto tego dnia odnaleźć w sobie cząstkę młodości :)
Z tej okazji mam dla Was zlepek 2 notek - paznokcie na dzień dziecka i specjalny makijaż :)
Najpierw jednak specjalnie dla Was blogerka urodowa przeniesie się nieco w czasie... :)
Papiloty nałożone, rajstopki też - można kontynuować notkę! :D
____________________________________________________
Z okazji dnia dziecka po blogosferze krąży fajna akcja :)
Ja również postanowiłam się do niej przyłączyć :)
Postawiłam na pół-matowe, kolorowe paznokcie :)
Wybrałam następujące lakiery: 
* Essie Pear & Desire
* Essence Plant The Planet
* Manhattan Pro Mat Top Coat
* Essie Avenue Maintain
* Essence Floral Glam
* OPI You're Such a BudaPest
Mnie to połączenie bardzo się podoba, od razu czuję się o 5 lat młodsza :)
______________________________________
A teraz coś specjalnego.. :) Specjalny makijaż!
Oto wszystkie potrzebne kosmetyki!

A kto wykonał makijaż? Specjalnie dla Was...
MY MUM DOES MY MAKEUP! :) Mama mejkap artist :)
Moja mama na co dzień się nie maluje, więc było to dla niej spore wyzwanie :) Myślę, że oprócz niewielkich niedociągnięć poradziła sobie świetnie!!!
Minę mam tu dziwną, lecz bardzo mi się podobał efekt końcowy :)



I jak Wam się podoba? :)
To tyle z okazji dnia dziecka! Życzę Wam udanego dnia i pięknych prezentów :)

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie!
Beata :)

14 komentarzy:

  1. Cudna byłaś! Och, no i jesteś! :D
    I już wiem, po kim te dołeczki! Pozdrowienia dla Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne kolory :)
    Twoja mam ma świetne oprawki !

    OdpowiedzUsuń
  3. essie i essence wyglądają świetnie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, gratulacje dl Mamy :)
    Skitelsy zrobiłaś śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. pozytywną masz Mamę a zarazem utalentowaną :)
    a niebieski essiak ze skittlesów przedni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. moim zdaniem mama spisała się na medal! :) bardzo ładny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mama spisala sie na 5tke:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jesteś podobna do mamy!:) A mama na prawdę się świetnie spisała! Muszę kiedyś poprosić moją, to będzie śmiechu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mama się dobrze spisała :)
    Nie patrząc na usta to bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł i zdolna mama

    OdpowiedzUsuń
  11. mama zmalowała buźkę idealnie :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)