Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

wtorek, 8 kwietnia 2014

NOTD: Essie - Fiji

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie :)
Dzisiaj jedna z moich ulubionych notek - Nails Of The Day. W tym przypadku jednak słowo "day" nie jest adekwatne, ponieważ od momentu, kiedy kupiłam ten lakier, cały czas gości on na moich paznokciach :) U mnie to na prawdę fenomen! Aż mam ochotę go zapytać: where have you been all my life? :) Jeśli można mówić o miłości od pierwszego nałożenia w przypadku lakierów, tutaj zdecydowanie to się zadziało :)

Fiji to jeden z najpopularniejszych lakierów firmy Essie. Jest to piękny, bardzo rozbielony, jasny róż. Cudownie wygląda na dłoniach! Do pełnego krycia potrzeba 2-3 warstw w zależności od umiejętności nakładania :)

Nie jestem mistrzem nakładania lakierów, a tym bardziej pastelowych. Ten jednak nakłada mi się cudownie! Ma idealną konsystencję i nie smuży tak jak typowe pastele. Szybko schnie i z top coat'em na prawdę długo się trzyma. Na zdjęciach to jego 5 dzień. Zmywam go dopiero jak mam odrost, tak go kocham :)
Kupiłam go dzięki Kamili z bloga Kabo Dreams która zrobiła o nim notkę, po której przeczytaniu zapragnęłam go mieć :)
Powiem Wam szczerze, że nigdy w życiu nie nasłuchałam się tylu komplementów na temat moich paznokci! Chwalą go koleżanki z uczelni i panie ekspedientki :) Zdecydowanie przyciąga uwagę! Pierwszy raz coś takiego mi się zdarzyło :)
Jedyny minus? Oczywiście cena. Ja jednak już teraz wiem, że jak mi się skończy to na pewno go odkupię :)
Na zdjęciach widnieje premierowo w parze z top coat'em Seche Vite :)
I jak Wam się podoba ten lakier? Może macie go w swoich zbiorach? A może właśnie zapragnęłyście go mieć? :) Piszcie koniecznie! :)

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :)
Beata :)

5 komentarzy:

  1. Strasznie mi się podoba ten lakier, ale niestety nigdzie nie mogę go znaleźć on-line, znaczy się w Polsce. A kupiłabym nawet za pełną kwotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamila spowodowała istny "boom" na ten lakier :) To samo zrobiła rok wcześniej, kiedy opublikowała jego poprzednią prezentację, wtedy to ja się na niego skusiłam i również go kocham miłością bezgraniczną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. mam go ale tylko pare razy uzywalam. podoba mi sie na opalonych dloniach...a ze idzie wiosna....trzeba bedzie go odswiezyc;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jaram się! na pewno go kupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny!! Taki czysty kolor, tez chce:)!

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)