Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

poniedziałek, 17 listopada 2014

Naklejki na paznokcie Donegal - hit czy kit?

Witam Was bardzo serdecznie :)
Naklejki na paznokcie to żadna nowość, jednak ja nie miałam z nimi jeszcze styczności. Ostatnio w naturze były na wyprzedaży te z Donegal - cena była atrakcyjna, bo w okolicach 4zł za opakowanie. W regularnej cenie jest to AŻ 13-14 zł! Wzory również były bardzo ciekawe, więc czemu by nie spróbować?
Pierwszy w ruch poszedł wzór szachownicy:


W zestawie znajduje się 20 naklejek + pilniczek.
Przed naklejeniem wzoru trzeba najpierw przygotować płytkę paznokcia - musi być czysta i odtłuszczona. Moje paznokcie są w całkiem dobrym stanie, jedynie są przebarwione od ciągłego malowania, za co serdecznie Was przepraszam :)
No i zabrałam się do naklejania, wszystko według instrukcji! Efekt zapowiadał się CUDOWNIE! A co wyszło?

Czy muszę to komentować? Pewnie nie, jednak opiszę Wam moje przygody :)
1. Przeszłam przez 2 wielkości: lekko za małe i duże - żadne nie przylegały.
2. Wygładzając z jednej strony naklejkę, z drugiej automatycznie się odklejała.
3. Uprzedzając pytania - nie pomógł żaden top coat na wierzch :)

Nie poddałam się jednak i zrobiłam podejście nr 2, na nieco droższych naklejkach tej samej firmy.
Co się stało tym razem? Zapowiadało się całkiem nieźle...
Jednak po chwili...


Stało się dokładnie to samo.
Ogłaszam je BUBLEM WSZECHCZASÓW.
Jeśli się spieszycie i na ostatnią chwilę potrzebujecie manicure'u to lepiej go nie róbcie wcale niż przyklejajcie te naklejki. Nie są warte ani 3 ani tym bardziej 13zł.

Napiszcie mi koniecznie czy miałyście te naklejki? A może testowałyście naklejki tylko innej firmy? Piszcie koniecznie!

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie,
Beata :)

5 komentarzy:

  1. miałam z innej firmy naklejki i jak dla mnie dają beznadziejny efekt, marszczą się na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo nieestetycznie... nie miałam jeszcze nigdy naklejek tego typu i raczej nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę! Nieciekawie wyszło. A myślałam,że takie naklejki to dobry patent...

    OdpowiedzUsuń
  4. też kupiłam kiedyś podobne naklejki..chyba z H&M, u mnie to średnio wyglądało jednak takie same u mojej koleżanki...bosko !

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)