Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

czwartek, 10 lipca 2014

Instagram mix #1 **MNÓSTWO ZDJĘĆ**

Witam Was bardzo serdecznie :)
Wybaczcie za kolejną przerwę na blogu. Sesja była, Marta jest zajęta magisterką a ja chwilowo miałam odpoczynek po nauce. Dodatkowo w ferworze pakowania na wakacje do rodzinnego domu mój aparacik musiał poczekać na drugą turę przyjazdu - zwyczajnie się nie zmieścił, lakiery wygrały :))
Mam dla Was masę pomysłów na notki. Potrzeba mi tylko sprzętu i chwili czasu. Dzisiaj postaram Wam się umilić czas oczekiwania nowym typem notek na Naszym blogu, przynajmniej dla mnie - bo Marta już robiła coś na wzór tego. Mianowicie chodzi o instagram mix. Sama bardzo lubię oglądać takie notki - bo takie notki głównie się ogląda :) Mam nadzieję, że miło przyjmiecie ten rodzaj notki. Jeśli Wam się spodoba, kto wie czy nie zagości on na stałe do Naszego bloga? :)
Instagrama mam tylko ja, serdecznie Was na niego zapraszam :) <link>
W tej notce pojawią się randomowe zdjęcia, mniej więcej od początku maja :) Będzie co oglądać :)
OSTRZEGAM! Zdjęć będzie dużo, a to i tak nie wszystkie :) Po resztę zapraszam na instagram :)

 Szminka Revlon Sultry Samba - kocham <3

Nowości z MAC.
 Ukochane ciasteczka owsiane :)
 Nowa fryzura w wersji: wyprostowane!
 Takich rzeczy każą się uczyć na psychologii... :)
 Sushi! Kocham nawet to z Lidla, choć trochę przesadzili z cukrem do ryżu... :P
 Mój kochany, śpiący, stęskniony kot :)
 Sukienkowy szał przedweselny cz.1 - koronka.
 Dzień zakupów - nowe-stare conversy <3
 Marta się opala!
 Po ćwiczeniach maleje mózg... :)
 Pyszna i cudnie prezentująca się lemoniada!
 Widoki w podróży - piękne Świętokrzyskie!
 Rzęsy do nieba :)
 Ukochana, wieczorowa Warszawa :)
 Taaaaakie wielkie ciacho!
 Najpiękniejsze niebo to jednak jest w rodzinnym mieście :)
 No właśnie.... ;)
 Widoczki z podróży, część kolejna. Trochę jeździłam, więc dużo zdjęć robiłam :D
 Takie piękne bransoletki robi moja przyjaciółka!
 Trochę słońce, trochę deszcz...
 Moje najlepsze buty letnie EVER! Niestety, w tym sezonie nie do dostania - rozeszły się jak świeże bułeczki...
 Najpyszniejsze naleśniki u mamy :) Lewo: nutella+arbuz ; prawo: masło sezamowe+arbuz.
 Warszawa z 16 piętra :)
 Pęczak z curry - kocham!
 Niebo, domowe, wieczorne :)
 Prawie jak czat!!
 Jak jest upał trzeba ćwiczyć nocą!
 Ulubiona czynność mojego kota... :)
 Takie śniadania kocham!
 Najlepsza odżywka i piękny lakier z Catrice :)
 Nowa fryzura :)
 A tu jeszcze przed cięciem :)
 NAJLEPSZE lody EVER! Believe me :)
 Nowy dowód, nowe zdjęcie :) #niemamszyi
 Nowości z Essence, Natura w moim mieście zawsze daje radę :)
 Mrożona herbata + disco polo + czas z przyjaciółką = najlepszy relax!
 Moje włosy, prawie że naturalne :) Co zrobiłam? W trakcie suszenia podkręcałam palcami i o :)
 W kuchni też lubię spać... :)
 Blogierka w terenie!!!
 Mini lokówka z Biedry daje radę!
 Opalanie na zebrę :)
 #smuteczek
 Opalanie mode ON :)
 Poziom opalenia zależy od punktu odniesienia :)
 #study
 Najlepsze frytki w Warszawie! Wszystkim pokazuję to miejsce :)
 Nowe cudeńka :)
 Szał sukienek cz.2 :)
 Testing z Mamą :) Ps. Sprawdziły się świetnie!!!
 #czekam
 Mango, jagoda, pistacja = <3 Obowiązkowa pozycja na liście miejsc do odwiedzenia w moim mieście, zawsze!!
 Sesja w toku, nauka też.
 Lubicie Hummus? Ja pokochałam ten - trochę ostrzejszy, ale przepyszny!
 "Oooops I did It again..." :) Miałam sobie zająć czas więc zajęłam :)
 W drodze deszcz nie straszny :)
 #cooking
 Sesja: jest!    Samojebka: jest!   Można uczyć się dalej :D
 Skąd ta 3 łapa? :)
 Taka była sesja, że zdobyłyśmy fanów z bloku obok :)
 Marta taka kochana, liściki mi zostawia <3
 Nie nie nie - to nie mój kot w wersji ogolonej! :D

Uffff MNÓSTWO tego! Ktoś dotrwał? Podobało się? Mam nadzieję, że tak :)
Piszcie koniecznie co sądzicie o takich notkach :)

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie!!!
Beata :)

4 komentarze:

  1. Gdzie taka pyszna lemoniada w stolicy?:) a skarpetki z Hebe, potwierdzam świetne. Zamierzam się zaopatrzyć w Biedrze w parę par na zapas, może namówie też mojego faceta na, nie mogę zdzierżyć jego smoczych stóp

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia, lubię takie wpisy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię dużo zdjęć oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia i podpisy z jajem! :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)