Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

wtorek, 14 lutego 2012

bardzo tani haul.

Witam Was w Walentynki, Święto Zakochanych!
Okropny dzień, jak każdy inny - tak tak wiem o tym :) Pomimo tego, że spędziłam go na mieście nie rzuciła mi się w oczy specjalnie walentynkowa atmosfera. Dzieciaki jeszcze w szkole, a i witryny sklepowe nie były szczególnie czerwone.
Jako że nie straciłam w tym roku pieniędzy na prezent dla ukochanego to pozwoliłam sobie na małe zakupy. Moje nowe nabytki pochodzą z Natury, SC i sklepu "5,99". Ten ostatni jest w większości miast, więc powinnyście kojarzyć co to takiego. Głównie tam można dostać kosmetyki formy Editt Cosmetics które ,wierząc opiniom, są całkiem dobre. Ja pokusiłam się tylko o lakiery tej firmy, ponieważ obawiam się zastosowania ich podkładu za przykładowo 5zł.


Natura:



1. Essence colour & go; 78 blue addicted. 5,90zł/5ml.
2 Essence XXXL nudes lipgloss, gratis do zakupu dwóch produktów essence/5ml.
3. Ziaja tintin, maseczka antybakteryjna, cera trądzikowa i przetłuszczająca się.
skład: Aqua (Water), Propylene Glycol, Carbomer, Polysorbate 20, Glycyrrhiza Glabra (Licorice) Root Extract, Panthenol, Thymus Vulgaris (Thyme) Extract, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Benzyl Salicylate, Sodium Hydroxide. 4,50zł/60ml.
4. essence, pomadka do ust, 8,99zł/4g.



Nabytki z SC. Zdecydowałam się na zakup kosmetyków, ponieważ były firmowo zapakowane, z folią i zabezpieczeniami.






1. Rose Scented Body lotion, 2zł/100ml.
2. Rose Scented Foam Bath, 2zł/100ml.





















Torebka, zwykła, całoroczna, taka duża kopertówka, no name, 2zł.

Przecież za tyle to żal było nie wziąć. Zwłaszcza, że nie ma żadnych widocznych uszkodzeń.







Dwa powyższe zdjęcia przedstawiają nabytek z którego jestem najbardziej zadowolona. Jest to torebka Topshop. Byłam przeszczęśliwa gdy ją znalazłam! Takie łupy nie zdarzają się często :) Torebka w ogóle nie jest zniszczona, a jej jedyną wadą jest to, że ten model nie posiada zamka. Za 2zł mogę ją zaliczyć do jednego z lepszych interesów w życiu ;D . Zwłaszcza, że w dzień dostawy kosztowała 30zł.

Ostatnie zakupy pochodzą ze sklepu "5,99". Widząc ich pełne lakierów kosze zawsze jakiś muszę kupić :)




1 i 2. brak oznaczeń co do koloru.
2,99zł/9ml.
3 i 4. również brak oznaczeń.
1,50zł/6ml.







waleTynkowe życzenia! <333333333

6 komentarzy:

  1. Taki haul, ale konkretny i cieszący- to najważniejsze ! :)) Ten lakier essence jest cudowny, bardzo podoba mi się podoba. Torba równiez ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebki nie podobaja mi, ten lakier z essence mam i tez niestety nie jestem zadowolona ale moze tobie bedzie sluzyl. Bardzo za to zazdroszcze tych laierow z edit, musze ich poszukac u mnie w miescie

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakier essence ma przepiękny kolor, świetnie też prezentuje się na paznokciach. Jego trwałość u mnie go dyskwalifikuje - trzyma się 2 dni. Odpryskuje się płatami, gdyby chociaż ścierał się na końcówkach. Jednak kolor urzekł mnie tak bardzo, że dam mu jeszcze jedną i jeszcze jedną szansę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy to w Warszawie można zrobić zakupy za 2 złote? Gdzie, gdzie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat te zakupy nie pochodzą z Warszawy, ale mogę Ci powiedzieć, że w Warszawie można zrobić zakupy nawet za 1zł! - jeden taki SC kojarzę po drugiej stronie od przystanku tramwajowego na Placu Narutowicza, o ile dobrze pamiętam pierwszy budynek, obok kościoła, albo jakoś od razu za, w stronę centrum. Nie pamiętam tylko którego dnia jest tam po 1zł, chyba w poniedziałek, ale głowy za to nie dam ;d
      Zamierzam to sprawdzić :)

      Usuń
  5. Błyszczyk z essence posiadam, ale w innym odcieniu i bardzo go lubię :) Ten lakier (tez essence) wyglada kuszaco :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)