Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

wtorek, 11 września 2012

Pimp my eye: September night

Witam Was bardzo serdecznie, wieczorową porą :)
Dzisiaj krótko, zwięźle i na temat - makijaż oka na wieczór :) Proste, połyskujące, świetlisto-pomarańczowe smokey :) Zdjęcie zrobiłam z lampą, żeby widać było drobinki :)
Użyte kosmetyki:
- czarny cień Inglot
- pomarańczowy cień Inglot
- czarna kredka Rimmel
- tusz Mac False Lashes

Następną notkę możecie wybrać same. Pod notką możecie wyłaniać swoje typy - póki co nie ma jednoznacznego zwycięzcy :)

Mam nadzieję, że makijaż Wam się podoba :)

Pozdrawiam :)
Beata :)

14 komentarzy:

  1. O kurcze! ale to zlotko/pomarancz swietnie wyglada w wew kaciku! Sliczniasty makijaz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! Przepięknie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ! :) w ogóle masz takie ładne oczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham takie makijaże :)! Przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Się ja się pytam się :D Czemu ja nadal nie mam nic z inglota !?! Nie no sorry, mam jakieś potrójne cienie, ale z zamierzchłych czasów, w dodatku nie wiedzieć czemu - różowe... Świetny makijaż, ten pomarańczowy cień dodaje mu niesamowitego uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie makijaż bardzo przypadł do gustu :) piękny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny makijaż!;) Widzę tutaj ogromny talent;)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)