Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

niedziela, 16 września 2012

zakupowe podsumowanie września.

Pierwsze dni września ochoczo poświęciłam na zakupy. Kupowałam, kupowałam, aż w końcu kupiłam najnowszy numer ELLE, a tam:
Po przejrzeniu kuponów uznałam, że muszę zastopować i zaoszczędzić dużo pieniędzy na ten weekend, ponieważ niektóre ze zniżek bardzo mnie interesują (np. TBS i Bath & Body Works)
Moje wrześniowe zakupy już się skończyły, więc czas je podsumować:

ubraniowo:

SH
2zł.

SH
2zł

SH
2zł.

kosmetycznie:
CHI w kolorze Drama Queen Tangerine
8,99zł.
Vipera, Creation Nail Design (21)
10,99zł.

Balsam Lirene, ciemna karnacja.
14,50zł.
Peeling Kolastyna
12zł.

Żel do mycia twarzy, Effaclar
18,99zł.
Odżywka do włosów, Jantar
7,99zł.

zapas maseczek do twarzy :)
odpowiednio: 6zł, 5,50zł. x 2 :)

Odżywka SOS do paznokci, Eveline,
10,99zł.
Szczoteczka do twarzy,
4,99zł.

Baza silikonowa pod makijaż, Eveline,
20,99zł.
Bibułki matujące, Perfecta
13,99zł.

Biedronkowy zmywacz w nowej odsłonie z pompką,
nie dość, że mniejszy o 50ml. to jeszcze droższy o złotówkę.
5,99zł.


Kąpiel odbudowująca, Marion,
7,29zł.
Maska do włosów, Marion,
2,29zł.



Tymczasem zostawiam Was na rzecz :)


xoxo
Marta :)

11 komentarzy:

  1. pierwsza bluzka/tunika ma tak piękne kolory , że oczu nie mogę oderwać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam tez ta maske do wlosow Marion ale jakos nie umie sie zabarac do jej nalozenia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się zakupy :) mam nadzieję, że kiedyś trafię na te bibułki. Czy kupiłaś je w rossmannie czy w jakiejś mniejszej drogerii?

    OdpowiedzUsuń
  4. o ja nie wiedziałam, że Biedronka ma już w swojej ofercie te nowe zmywacze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. spore zakupy :) czekam na recenzje kosmetyków Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zakupy! uwielbiam takie posty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Maseczkę miałam i z moimi włosami nic nie zrobiła :( Kąpiel też mam i po pierwszym razie mam podobne odczucia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi kąpiel malinowa bardzo pasowała, ale ostatnio nie było jej w Jaśminie :(

      Usuń
  8. Effaclar też w tym miesiącu trafił w moje łapki, a na szczoteczkę do twarzy od dłuższego czasu się czaję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszędzie szukam tej kąpieli malinowej. ciekawi mnie baza bo moja jest akurat na wyczerpaniu

    OdpowiedzUsuń
  10. gdzie można dostać taką szczoteczkę do twarzy??? :) przydatna jest???

    obserwuję i zapraszam do siebie, będzie mi bardzo miło gościć cię na moim blogu:)
    http://efffastyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)