Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

poniedziałek, 10 września 2012

PRZYPOMNIENIE O ROZDANIU i oczywiście recenzja: Nivea, Long Repair, Odżywka do włosów długich, łamliwych i rozdwajających się.

Dzisiaj na warsztat idzie odżywka, którą dostałam do testów dzięki portalowi polki.pl. Wyniki testu.
Na punkcie produktów do włosów mam lekkiego hopla i chętnie używałabym wszystkich jakie są na rynku :)
Odżywka nie do końca jest przeznaczona do mojego typu włosów -> mam raczej włosy krótkie lub półdługie.
Używałam jej z przyjemnością i służyła mi jakiś czas.
Nie jest to jednak produkt nad którym można długo dywagować, ponieważ to zwykła drogeryjna odżywka, których na półkach jest tak wiele.

+ ma bardzo gęsta konsystencję, taką kremową i treściwą, nie spływa ani z dłoni, ani z włosów,
+ nie znam zapachu innych produktów nivea, ale ta odżywka ma bardzo przyjemny i delikatny zapach, który jest wyczuwalny jeszcze długo po umyciu włosów,
+ działanie: dzieki niej włosy idealnie się rozczesują, w tej kwestii jest mistrzem. Włosy są miękkie, gładkie, elastyczne, świetnie się układają, idealnie ukrywa wszelkie suchości we włosach. Napisałam, że pokrywa, ponieważ nie wydaje mi się, żeby je leczyła, ot po prostu ukrywa jak większość takich odżywek,
+ moich wrażliwych na obciążanie włosów nie przetłuściła, a przynajmniej nie bardziej niż inna odżywka,
+ sprawdzałam cenę i jest bardzo korzystna, w promocji około 7zł,
+ opakowanie wygodne, łatwo było zużyć całą odżywkę, a dzięki odkręcanej zakrętce łatwo wydostać wszystkie resztki, nic nie może się zmarnować ;) ,

Generalnie według mnie odżywka nie ma minusów.


skład według wizaż.pl:
Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Dimethicone, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Hydrolyzed Keratin, Orbignya Oleifera Seed Oil, Oryzanol, Silicone Quaternium - 18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Coco Betaine, Cocamidopropyl Betaine, Trideceth - 6, Trideceth- 12, C12-15 Pareth-3, Lactic Acid, Sodium Chloride, Methylparaben, Propylparaben, Phenoxyethanol,Linalool , Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Benzyl Alcohol, Parfum.

W kwestii składów jest laikiem, ale nawet mnie wydaje się, że jest mocno średni, w stronę złego.

Nie kupię jej ponownie, ale tylko dlatego, że chętnie testuję nowości.

Wam polecam do wypróbowania :)

Przypominam Wam również o rozdaniu z białoruskim szamponem, które kończy się dzisiaj o północy.
SZAMPON JUŻ CZEKA NA NOWEGO WŁAŚCICIELA :)


XOXO Marta

6 komentarzy:

  1. Nie przepadam za odżywkami i szamponami Nivea, nie są najtańsze a skład mają średni, ale absolutnie nie kiepski ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam tej odżywki, ale nawet nie ma złego składu jak na drogeryjny produkt :)
    Czekam niecierpliwie na wyniki tego fajnego rozdania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubie ją ;) bardzo byłam z niej zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta odżywka zbiera dobre recenzje, skład ma całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w sumie nie uzywam odzywek a jak juz to te, (ahahah) ktore sa dodawane do farb do wlosow :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam raz ich szampon i był beznadziejny. Nigdy więcej..

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)