Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

sobota, 2 sierpnia 2014

Instagram mix #2

Witam Was bardzo serdecznie :)
Lipiec już niestety się skończył, więc przychodzę do Was ze zdjęciami z instagram :) Nie są to wszystkie zdjęcia z tego miesiąca, więc jeśli chcecie zobaczyć ich więcej to zapraszam do śledzenia mojego instagrama :)
Co się działo? Zaczynajmy! Zdjęcia są ułożone losowo :)

Po deszczu okna wyglądają pięknie!


 "No WHAT?" :)

Mam i ja, co prawda nie w wersji kolorowej, ale i tak KOCHAM!
Blogerka czasem świruje.. :)

 Mrożony nektar z mango MNIAM!

 Świt + burza = <3

"Chce mi się spać ale czuwam!"

Cudowne widoki nad wodą, kocham!

 Małymi kroczkami wraca nasza miłość :)

 Blogerka świruje nie czasem, ale bardzo czasem. Zdj

"Poproszę pół solarium"

 Ukochany.

 Cudowne widoki prosto zza szyby samochodu!

 Warszawa nocą. Kocham!

Kot i JEGO torba.

 W butach przed weselem trzeba posiedzieć, najlepiej przy Simsach :)

 Gdy nastaje świt zaczynamy polowanie - ja na widoki, a kot na ptaki :)

Widoczek o świcie.

Świętokrzyskie jest CUDNE!

 A tak piszę dla Was posty... :)

 Przemierzam betonową pustynię w czerwonych trampkach!

 Pełen chillout :)

 Zachody słońca...

 Jak miło zobaczyć tramwaj po 2 tygodniach poza Warszawą :)

Autobusy w moim małym mieście zdecydowanie mają swój klimat :)

Sushiiiii!!!

 Kolejne widoczki :) Najpiękniejsze są u mnie w mieście!

 Świt.

 Niebieska nadzieja wśród deszczowych chmur.

Essie Lights to mój letni ulubieniec :)

 Pizzerinki! Uwielbiam!

 Miły podarunek od Dr.Irena Eris :)

 Chmurzyska!

 Blogerka się nudzi, blogerka robi selfie :)

 Maki!

 Uczę się robić warkocze :)

 Kolejny sukienkowy outfit :)

 Ukochane, piękne, nowe koturny!

 Buuuurza!

 Relax :)

 Najlepsza woda smakowa!

 Cud nad Blue City :)

 Nowości z MAC!

 A to nowość w mojej pielęgnacji - mleczko :) Super nawilża!

 Coś idzie, chyba burza...

I to wszystko :) Jak Wam się podobała edycja #2? :)

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie! :)
Beata

6 komentarzy:

  1. Kocie zdjęcia wymiatają :D Nie wiedziałam, że Polaris jest w wersji brzoskwiniowej, koniecznie muszę wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. same nurze i chmury -kiepskie mamy wakacje w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię taki przegąd z Insta:) Buty są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Koturny na prawdę fajne, ale klapki Kubota wygrywają!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super fotki :) lubię takei posty :) widoczki cudne... ;)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)