Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

wtorek, 21 października 2014

szybki news - Pędzle Real Techniques w Rossmannie!!!

Witam Was Serdecznie! :)

Dzisiaj mam dla Was szybki, ale bardzo bardzo ważny news!!!
Pędzle, które są marzeniem większości dziewczyn są nareszcie stacjonarnie dostępne w Polsce i to w rossmannie, który każda z nas ma w swoim mieście! Ceny nie są wysokie, jeżeli oczywiście weźmie się pod uwagę koszty przesyłki :)

na dowód zdjęcie!!! :)



Wiem z zaufanego wizażowego źródła dostępny jest jeszcze expert face brush :)


Ja najbardziej czekam na pojawienie się w stacjonarnej sprzedaży gąbeczki oraz grzebyka do rzęs :)


Skusicie się na jakiś pędzel?
na pewno świetne jest to, że można w końcu obadać je na żywo :)
przypominam również, że w TK Maxach są do upolowania zestawy do oczu i twarzy!!! :)
pozdrawiam Was serdecznie!!
Marta!! :)

24 komentarze:

  1. Jestem w szoku! :o W takim, że chciałam jakoś bardziej to skomentować, ale nie potrafię. :o

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała wiadomość na koniec dnia. Jutro idę obadać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no to w najbliższym czasie czeka mnie wycieczka do rossa:) dobrze wiedzieć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wczoraj kupiłam grzebyk w Inglocie. Wykosztowałam się, bo to jedyny mi znany z metalowymi włoskami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wierzę! Zaraz polecę obczaić, czy są w moim Rossie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiadomość jest szokująca, ale w necie można taniej dostać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, ale doliczając koszt wysyłki cena przestaje być tak wysoka :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) To zdjęcie pochodzi z rossmanna na korotyńskiego. Są również dostępne w galerii mokotów :)

      Usuń
  8. Świetna wiadomość :) Wprawdzie mam już dużo pędzli RT, ale i tak się cieszę, że w końcu będą dostępne stacjonarnie, bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Flat top będzie mój o ile sa już w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam z RT pędzel typu skunks i używam go do różu - jest fajny, ale nie powala, bo nie ma bardzo miękkiego włosia :( Ciekawa jestem jak tam z innymi, te małe wydają się fajne do konturowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny a tak poza tym właśnie do Was trafiłam i z przyjemnością zaczytuję się w Waszych notkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam zestaw warty ponad 100zł z TK Maxa, który kosztował mnie 79zł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A w moim R. nie ma tych pędzli

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)