Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

wtorek, 4 grudnia 2012

Yankee Candle - czy są "warte świeczki"? - czyli historia mojej znajomości z woskami YC :)

Witam Was bardzo serdecznie :)
Dzisiaj przychodzę do Was z postem trochę mniej kosmetycznym, a mianowicie o firmie Yankee Candle, a w moim przypadku o woskach z tej firmy :)
Jak wiadomo świeczki Yankee Candle są bardzo popularne w blogowo-youtube'owym świecie. Każdy kto lubi zapach i ciepło świeczek i interesuje się tym tematem marzy o choć jednej świeczce z tej firmy :) Ja opowiem Wam jak zaczęła się moja przygoda z tą firmą, jakie produkty posiadam i czy je polecam :)
Generalnie już od dawna lubiłam palić świeczki - lubiłam ich zapach i ciepło od nich bijące. Na początku były to podgrzewacze, olejki do kominków, a później świeczki z firmy Ikea - i od nich zaczęła się moja fascynacja świeczkami :) Wtedy też odkryłam na youtube firmę Yankee Candle i po opisach dziewczyn zapragnęłam mieć jedną z nich. Było to jakieś 2 lata temu i w tamtym czasie zdobycie tych świeczek w Polsce było dla mnie niemożliwe. Później temat ucichł i tylko od czasu do czasu, gdy bywałam u siostry w Warszawie chodziłam do TkMaxx, żeby zobaczyć czy ich tam nie ma.
Pewnego razu, gdzieś około roku temu kiedy chodziłam z Martą po Centrum i podziemiach Warszawskich Naszym oczom ukazał się malutki, niepozorny sklepik ze świeczkami. Gdy podeszłyśmy do witryny zobaczyłyśmy Yankee Candle - musiałam tam wejść :) Pamiętam jak dziś, że było tam bardzo ciasno - sklep był wypełniony do granic możliwości towarem, a na półkach stały wielkie świece tejże firmy. Nie muszę Wam chyba mówić, że zaświeciły mi się oczy :) W wejściu powitał Nas miły pan, właściciel sklepu. Marta jako, że nie interesuje się świeczkami poszła oglądać inne dobrocie tego sklepu, a ja przeprowadziłam sobie miłą pogawędkę z Panem właścicielem :) Dowiedziałam się mnóstwa informacji na temat tych świeczek i rozmawiałam z nim dobre 10 minut :) Nawąchałam się zapachów i byłam nimi oczarowana, bo nigdy wcześniej nie spotkałam się z takim wyborem! Oczywiście nie mogłam wyjść z pustymi rękami ;) Pan na początek zaproponował mi woski i to był strzał w 10 :)
Na początek wzięłam Vanilla Cupcake :)
Gdy tylko zawiozłam go do mamy, opowiedziałam jej o woskach i zapaliłam była równie zauroczona :) Tak więc niedługo potem zaopatrzyłam się w 2 kolejne woski - jeden o zapachu jakim chciała moja mama, a drugi taki, który mnie się podobał :)
Jako, że byłam bardzo zadowolona z tych wosków nie mogłam nie zobaczyć świątecznej kolekcji :) Tym razem byłam w nowo otwartej lokalizacji tego samego sklepu w podziemiach dworca Centralnego, na przeciwko wyjścia z tramwajów :) Jednego dnia wyszłam z woskiem, drugiego z samplerem :) Samplera jeszcze nie paliłam ale jestem jego bardzo ciekawa :)
Koniec historii :) Mam nadzieję, że ktoś to przeczytał :)
Dla leniwców polecam zacząć od tej części - czas na moją opinię :)

Na począrku: woski Yankee Candle kosztują 6 zł, a w promocji na zapach miesiąca 4,50 :) Sampler to koszt 9 zł.
Czy są warte tych pieniędzy? Zdecydowanie tak! A dlaczego?
+ są bardzo wydajne - intensywnie paląc woski żadnego jeszcze nie skończyłam nawet w połowie!
+ pachną nawet, gdy nie są topione :)
+ zapach na prawdę czuć i nie jest to zapach chemiczny
+ jest szeroki wybór zapachów, czyli dla każdego coś dobrego :)
+ przynajmniej dla mnie - zapach nie jest duszący

Strategiczne pytanie - czy chciałabym świeczkę z prawdziwego zdarzenia z tej firmy? Jasne! I zważywszy na ich wydajność nie uważam żeby był to jakiś duży wydatek. A słoiczek można potem do czegoś wykorzystać :) Myślę, że gdy będę miała trochę więcej gotówki to skuszę się na nie, na przykład na zapach miesiąca, lub uśmiechnę się ładnie na urodziny :)
Świeczki możecie znaleźć na stronie Świat Zapachów.pl - jest to dokładnie ten sam sklep co w podziemiach Dworca Centralnego :) Dla osób z Warszawy serdecznie polecam - obsługa jest przemiła! Nie znajdziecie tam tylko świeczek ale również inne akcesoria i nawet rzeczy do kąpieli z The Bomb :)

A Wy? Lubicie świeczki? Znacie tę firmę? Jakie zapachy szczególnie polecacie? :) Piszcie! :)
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie! :)
Beata :)

22 komentarze:

  1. Ja znam tę firmę, głównie dlatego, że kilka kroków od mojego domu jest ich sklep The Yankee Store i wstąpić tam zamierzam właśnie po świąteczne ciasteczkowe zapachy. Tylko czy nie są zbyt słodkie???

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam YC właśnie topię waniliową babeczką :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To w takim razie muszę się przejechać po nie jeszcze przed świętami :) Do tej pory się wahałam, ale jeśli jest sklep stacjonarny to myślę, że nie wytrzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie sklepy, gdzie nie czuję się intruzem i mogę porozmawiać swobodnie z kimś z obsługi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam tych świeczek, a też bardzo lubię wszelkiego rodzaju świeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chwilowo nie mam do nich w Łodzi!!!! dostępu, a przez neta to lipa zamawiać - świeczki lol :D na razie obstawiam Ikee :D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam YC! choć nie wszystkie zapachy powalają.. ale to wiadomo, nie każdemu się wszystko musi podobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedawno kupiłam kilka wosków i dwa samplerki razem z kominkiem :) Kocham, uwielbiam i polecam, nie wszystkie zapachy przypadły mi do gustu, ale na ok 10 które wzięłam na próbę większość pachniała i pachnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Po dotychczasowych doświadczeniach z woskami i samplerami również uważam, że ceny świeczek nie są jednak aż tak wygórowane. Tym bardziej, że w przeciwieństwie do większości świeczek, te zapachy czuć naprawdę intensywnie nawet z małego fragmentu wosku czy z samego samplera :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja właśnie korzystając z darmowego dnia dostawy zamówiłam sobie trzy woski, czekam teraz na przesyłkę. Ale z płonących zapachów oczarowały mnie ostatnio świece marki Les Lumieres du Temps. Są drogie, bo duża świeca 180 g kosztuje 39 złotych, ale pachną cudownie intensywnie, wybór zapachów jest ogromny, są robione ręcznie, w ładnych, szklanych świecznikach i palą się 60 godzin. Są na prawdę warte swojej ceny. Teraz poluję na zapach ciasteczkowy, który mnie po prostu oczarował :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj kupiłam moje pierwsze woski i jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzień dobry,

    Jesteśmy wyłacznym dystrybutorem marki Yankee Candle na Polskę. Bardzo nas cieszy, że nasze produkty sa takie popularne. Mozliwośc zakupu maja Państwo poprzez wile sklepów internetowych: http://zapachdomu.pl/, http://www.candleroom.pl/, http://swiatzapachow.pl/pl/c/YANKEE-CANDLE/29/39, http://yankeecandle.istore.pl/, http://www.theyankeestore.pl/ a także w wielu sklepach stacjonarnych na terenie całego kraju: w Krakowie- na ul. Miodowej 33 - największy salon Yankee Candle w Polsce- około 100m2!, w Gdyni na ul. Zwycięstwa 220, Warszawa - skep na ul. Zwycięzców 17, sklep-PODZIEMIA POD SKRZYŻOWANIEM AL. JEROZOLIMSKICH Z AL. JANA PAWŁA II, sklep- PODZIEMIA POD RONDEM DMOWSKIEGO (ROTUNDA)skrzyżowanie Al. Jerozolimskich z Marszałkowską, sklep - WARSZAWA, ul. 17 Stycznia 64, Konstancin- Jeziorna- w CH Stara Papiernia- Candle Room, Wieluń sklep Home Delight na ul. Sieradzka 8, Łódź- CH Manufaktura 1 piętro, W wybranych sklepach sieci Organic, Poznań - mydlarnia na ul. Wrocławskiej 8, Przeźmierowo ul. Rynkowa 57- studio urody Allora.

    Zapraszamy również do odwiedzenia naszej strony internetowej: www.grupazachodnia.pl, polubienia naszej strony na Facebooku: http://www.facebook.com/#!/GrupaZachodnia oraz naszego bloga: http://www.facebook.com/#!/GrupaZachodnia

    Pozdrawiamy,
    Grupa Zachodnia

    OdpowiedzUsuń
  13. I jak, z perspektywy czasu zamienilas sie w maniaczke YC? :D pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Już w najbliższą sobotę tj. 12.10.2013 otwarcie nowego, najbardziej klimatycznego sklepu w Poznaniu z pięknymi świecami Yankee Candle. Zapraszamy serdecznie

    Garbary 35, 60-868 Poznań

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam wiele świeczek Yankee i polecam serdecznie, Nie są może tanie (duza ok.90zł) ale bardzo wydajne, rewelacyjnie pachną i długo się palą. Ich zapach jest bardzo nasycony, ale zarazem nie dusi.Nie czuc chemii jak w niektórych innych świeczkach. Gama woni jest bardzo szeroka, więc z pewnośia każda z was znajdzie coś dla siebie. Z pewnościa bedziecie zadowolone, siedzac na fotelu w towarzystwie, otaczającej Was 'atmosfery' tych świec.POLECAM serdecznie :) PS: moja ulubiona RED VELVET ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pachnąca Przystań w Łodzi na Piłsudskiego 25 zaprasza wszystkich wielbicieli Yankee Candle !! Jedyny w Łodzi salon ;-)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  17. YC są wydajne i warte ceny.polecam zapachy Voluspa dość pokaźną ilość pieknych zapachów ,natomiast Ritual's u mnie wygrywa wszystko co tylko:*.aromaty i zapachy wosku warte każdej ceny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pachnąca Przystań zaprasza do Łodzi a z całej Polski do www.pachnacaprzystan.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam YC świeczki ale ostatnio dostałam na urodziny świeczki z dream wood o takie coś : http://epraktyk.pl/zestaw-swiec-zapachowych-maladives-z-podstawka.html i jestem nimi też zachwycona :-) Oczywiście nie są w słoiku ale równie pięknie pachną i się prezentują na podstawce porcelanowej :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie polecam zakupów w sklepie iCandle. Na realizację zamówienia czekałam 2 tygodnie - bezskutecznie. W efekcie nie otrzymałam ani paczki, ani zwrotu pieniędzy mimo wielokrotnych upomnień. Nie polecam i przestrzegam innych - sprawa zgłoszona na policję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć dziewczyny. Czy robiłyście zakupy Yankee Candle ze sklep internetowego http://candlestore.pl/? Zastanawiam się czy realizacja będzie szybka, bo zależy mi na tym, żeby zdążyć przed urodzinami mojej mamy.

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)