Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

wtorek, 24 czerwca 2014

Makijaż PROVOKE - wersja Beaty

Witam Was bardzo serdecznie :)
Zapewne już widzieliście kilkanaście makijaży PROVOKE na blogach - przyszedł czas na moją propozycję :) Wykonałam go oczywiście nowymi produktami Dr. Irena Eris PROVOKE.
Makijaż miał być "najpiękniejszy, najoryginalniejszy i najbardziej prowokujący". Nie wiem czy moja propozycja spełnia te wymagania, aczkolwiek ja właśnie tak zrozumiałam te słowa :)
Mam nadzieję, że moja wersja Wam się spodoba :)

 
Do wykonania makijażu użyłam:
- cieni Caribbean Sea Spirit N'251
- modelatora twarzy Face Oval Designer
- bazy pod cienie
- tuszu Amazing Lashes Mascara
- kredki do brwi N'B2 Brunette
Jak wykonałam makijaż oczu?
- na całą powiekę nałożyłam bazę
- za pomocą cieniutkiego, precyzyjnego pędzelka i tuszu do rzęs wykonałam "pustą", wyrazistą kreskę
- pustą przestrzeń w kresce wypełniłam turkusowym cieniem
- kontury ponownie lekko poprawiłam tuszem
- na pozostałą część powieki nałożyłam rozświetlacz z tria do konturowania
- w wewnętrzną części dolnej powieki nałożyłam słoneczny cień
- wytuszowałam rzęsy
i gotowe :)

I jak Wam się podoba? Mam nadzieję, że nie wyszło najgorzej :)

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :)
Beata

13 komentarzy:

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)