Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

środa, 3 września 2014

Instagram mix #3

Witam Was bardzo serdecznie :)
Przyszedł czas na instagram mix z sierpnia :) W sierpniu sporo się działo: ślub moich przyjaciół, tydzień wakacji z Martą, przeprowadzka nowego współlokatora i...pierwsze grzybobranie :) Sierpień był cudnym miesiącem, oby więcej takich! Z racji tego, że był to długi i intensywny miesiąc jest też dużo zdjęć :) Oczywiście nie wszystkie - więcej znajdziecie na moim instagramie: http://instagram.com/szwagierka
Koniec wstępu - czas na zdjęcia!:)

Wielki księżyc nad miastem!


Dorobiłam się pierwszych pędzli RT :)

Książę, czy to Ty??

Blogerka żadnej pracy się nie boi - trawę też skosi!!

Warszawa nocą - najpiękniejsza!

"Chcesz robić zdjęcia na bloga? Nooo, to rób!!!"

Polska wieś i jej uroki. Kocham!

Powspominajmy czasy kiedy było ciepło... :)

Taką mam spostrzegawczą mamę!! TAAAKIE znalezisko!

W11 zgłoś się!! Na moim balkonie leży denat, lego-denat!

MAC rozpieszcza... :) Wcześniejsza gwiazdka czy co?

Hej, wesele! #znajomościzpanembarmanem

Czyż oni nie są piękni?? NAJPIĘKNIEJSI! Moi przyjaciele! KOCHAM WAS! :)

Czy już wspominałam, że uwielbiam podróże?

Noc nad moim małym miasteczkiem. Kocham!

Piliście? Ja uwielbiam!

Takie rarytasy można dostać jak się ładnie uśmiechnie :)

Nocne podjadanie! #stopanoreksji

Pierwsze zbiory w tym roku!

"Oh STAPH! I'm sleeping!!"

W końcu w moich łapkach! Jak myślicie, zakochałam się?

#wiejskieklimaty #tag #kierowcąwózkawidłowegobyć

"Daj buziaka! NO DAJ!"

Pogoda była straszna, ale podróż cudowna :)

#selfie #jużprawieumiem

Zachód słońca!

Zagoniłam Martę do koszenia. NIE MA OBIJANIA!!!

Niebo w Radomiu pierwszy raz zaskoczyło mnie swoim pięknem :)

#nauka ale opłacało się, bo egzamin zdany - mogę kontynuować wakacje!

Czyż nie jest pięknie?

Botoks? Wypełniacz zmarszczek? Firma KOMAR zaprasza!

Może to jej urok, a może to ugryzienia komarów?

Najpyszniejsze ciasto jakie jadłam w życiu!!!

Mój przyjaciel Kot - towarzysz wakacji :)

"Lecę biegnę!!!!" :)

#selfie2, czyli prezentacja Kelly Yum Yum :)

#selfie3 - smołki ajs :)

Kielce! Czyż nie są piękne?

Kielce #2

 Ładny mam makijaż?

#OOTD

PIERWSZY!!

A wrzesień rozpoczęłam tak... :)

Jak mi smutno, to gotuję! Przynajmniej współlokator najedzony :)

#fryzuraroku2017

"Koham Cie foko, pij ze mno kompot"

Miejsce Chwila. Moje miejsce w Warszawie!

Kielce #3 - najpiękniejsza i najbardziej znana ulica w Kielcach :)

To burza czy słońce?

Czasami lubię słuchać jednej piosenki w kółko. Tego dnia padło na to.

Zrobiłam mamie makijaż, a mama zrobiła sobie #selfie :)

Takie zbiory to ja rozumiem :)

I to wszystko! Mam nadzieję, że miło Wam się oglądało :)

Piszcie jak Wam minął sierpień?

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :)
Beata

2 komentarze:

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)