Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

środa, 21 marca 2012

TAG: muszę to mieć!


To już kolejny tag w moi wykonaniu, ale spodobał mi się tak bardzo i tak bardzo jest zrobiony 'pode mnie', że muszę go zrobić :D Mam mnóstwo rzeczy kosmetycznych, które chciałabym mieć, ale to się nigdy nie zdarzy :) Te zaprezentowane tutaj to takie chciejki, które wprost muszę mieć.

1. Tangle Teezer.
Moje włosy okropnie się plączą, zwłaszcza gdy są długie. Po przeczytaniu tylu pozytywnych słów na jej temat nie mogę jej nie chcieć! Wprawdzie ktoś może powiedzieć, że to tylko szczotka, ale często podczas czesania, zwłaszcza po umyciu, moje włosy strasznie cierpią i proszą o ulgę w swoich cierpieniach. Taką ulga będzie dla nich Tangle Teezer. Na jej niekorzyść działa fakt, że nie ma jej, lub ja o tym nie wie w dostępie stacjonarnym. Zamówię ją, może całkiem niedługo :)

2.Chanel, Coco Mademoiselle
Bardzo podoba mi się ten zapach. Nie chodzi już nawet o to, że to Chanel, ale o sam zapach, który urzeka mnie swoją prostotą za każdym razem gdy jestem w Sephorze :) Wierzę, że kiedyś będzie mi dane używać go codziennie :)

3. Pełnowymiarowe masło z TBS!
Uwielbia ich wszystkie zapachy i to jaki by i się trafił nie ma w sumie większego znaczenia chętnie przygarnę każde. Wiem, że działanie jest porównywalne z masłami z niższej półki cenowej, ale ten zapach!! Być może kiedyś będzie i dany chociaż jeden słoiczek takiego masła :)


4. Toaletka, czyli domek dla moich kosmetyków.

Na pewno wszystkie znacie tę scenę z Seksu w Wielkim Mieście, gdy Big pokazuje Carrie garderobę, którą dla niej stworzył. Była PRZEszczęśliwa! Na jej miejscu czułabym się tak samo, ale dla mnie mógłby wybudować również toaletkę, by moja mała ilość kosmetyków miała gdzie mieszkać :)

5. Podkład tak idealny,że aż nieistniejący.
Nikt jeszcze chyba nie stworzył podkładu który odpowiadałby mi w każdy calu, czyli:

+Idealne krycie wszystkiego, dosłownie wszystkiego! Musiałby maskować każdą niedoskonałość, każdą największą nawet krostę i każde największe przebarwienie,

+ Perfekcyjny mat całej twarzy, ponieważ nie jestem zwolenniczką rozświetlenia,

+Lekka formuła z odżywczymi składnikami i SPF,

+ Duże opakowanie z długi terminem ważności i ceną poniżej 100zł,

+ I to wszystko musi wytrzymywać na skórze minimum 12h.

Nie ma tego zbyt wiele w sumie, więc być może, kiedyś :)

Do taga zapraszam przede wszystkim Beatę. Mam nadzieję, że znajdzie czas i miejsce i na taką notkę:) i nie wymieni tutaj tylko pięciu lakierów :D

Pozdrawiam Was serdecznie!!

XOXO

MARTA.

p.s. to dlatego, że tęsknię już za Gossip girl :)

1 komentarz:

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)