Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

niedziela, 11 marca 2012

tag: siedem kosmetycznych grzechów głównych !

Witam Was serdecznie!
Beata sądziła, ze robi ten tag jako ostatnia w blogowym świecie, ale wiadomo, ze zostałam jeszcze ja, jako ta, która nigdy nie nadąża z notkami :)

Goździki, które zdobią fotografie są prezentem ósmomarcowym od "jedynego męskiego mężczyzny w tym domu" :D .

1. CHCIWOŚĆ - Najdroższy/najtańszy kosmetyk jaki kupiłaś. Jaki kosmetyk był najtrudniejszy w zdobyciu?
Nie kupuję drogich kosmetyków. Kwota powyżej 60-70zł za kosmetyk, który w końcu kiedyś się skończy i nie wróci jest dla mnie za wysoka. Mój najdroższy kosmetyk to kultowa, różowa bioderma. Zużyłam już pewnie z 10 litrów. Zawsze jednak kupuje ją w różnych kombinacjach promocji, 1+1, 2za1, 30% taniej. Różnie to bywa z promocjami w SP, ale akurat na biodermę zawsze są korzystne.

Natomiast mój najtańszy kosmetyk to odkrycie ostatnich miesięcy, czyli lakiery Cantare za 1,50zł. Już nie mogę doczekać się, aż zakupie kolejne kolory ;)

Kosmetyk najtrudniejszy do zdobycia - nie posiadam takiego. Kupuje głównie kosmetyki drogeryjne, więc te szeroko dostępne.

2. GNIEW - Które kosmetyki uwielbiasz, których nienawidzisz?
Zdecydowanie uwielbia wszelkiej maści tusze do rzęs. Wydłużające, pogrubiające i w ogóle każdy :)
Na zdjęciu są moje dwa aktualne typy: Bourjois i Essence. Zazwyczaj mam w kosmetyczce dwa tusze - jeden droższy na wieczór i jeden tańszy na dzień.

Mam jeden kosmetyk, którego nienawidzę, ale tak wybitnie nienawidzę - BB krem z Garniera. Dostałam go do testów, ale długo go nie testowałam, bo po prostu wybitnie mi nie odpowiada, pisałam już o tym.

3. OBŻARSTWO - jakie produkty kosmetyczne są dla ciebie najpyszniejsze?
Wszystko o jest zapachowe i co jest z TBS!! :D Mam też ochotę wypić podkład Beaty :)


4. LENISTWO - których produktów nie używasz z lenistwa?
Nie mam tu autorskiego zdjęcia, bo nie mam tych produktów i ich nie używam :) Nie kupuje ich, bo nie będzie mi się chciało ich używać :) Są to specjalistyczne balsamy: do biustu, do cellulitu, do pośladków, do piet i do wszystkiego innego :) Mam po prostu ogólne masło, którego staram się używać w miarę regularnie - 2 lub 3 razy w tygodniu.

Zdjęcie pochodzi ze strony: http://www.uroda-wdziek.pl/uroda/pielegnacja-ciala/kosmetyki-do-pielegnacji-biustu.html .

5. DUMA - które kosmetyki dają Ci najwięcej pewności siebie?
Zdecydowanie puder matujący. Mogę mieć pryszcze średnio zakryte, rzęsy nawet nie umalowane, ale idealnie matowa cera jest dla mnie najważniejsza, stop żarówkom! :D
Przez długo czas stosowałam puder z maybelline Dream...., aktualnie używam pudru transparentnego z YR i również jestem zadowolona. Jednak po wykończeniu wrócę do maybelline, ponieważ forma w kamieniu odpowiada mi bardziej.


6. POŻĄDANIE - Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?
Uhuhuhu, temat rzeka :D
+ facet zaczyna się od 180 cm -> Wojtek S.
+ facet ma piękny i urzekający uśmiech :) -> Robert P.
+ facet jest dobrze ubrany -> Ed W.
+facet ma świdrujące spojrzenie -> ma samochód
+ facet ma samochód -> ma samochód

Ja generalnie realnego ideału też nie wstawię, bo chcę jeszcze kiedyś go oglądać, a tak chłopak przypadkiem natknie się na swoje zdjęcie tutaj i będzie lekko zaskoczony :D

7. ZAZDROŚĆ - Jakie kosmetyki lubisz najbardziej dostawać jako prezent?
Wszystkie! Uwielbiam je dostawać i testować :) Jednak bardziej pielęgnacja niż kolorówka.

Serdecznie Was pozdrawiam i zapraszam wszystkich do zrobienia taga :)

edit: "ma samochód" to taka przenośnia, którą zrozumie tylko Beata :D


5 komentarzy:

  1. Czemu uzywasz drozszego tuszu na wieczor:) bo nie rozumiem:) Porbue wyczaic te lakiery ale niestety nigdzie ich nie widzialam. Mam identycznir z balsamami nie chce mi sie ich sotoswac, pewnie keidys pozaluje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze mi się tak szczęści, że droższy tusz daje mi lepszy efekt, bardziej intensywny, więc dla mnie lepiej nadaje się na wieczór :)

      Usuń
  2. oh moja ulubiona bioderma, szkoda tylko, ze taka droga :(

    OdpowiedzUsuń
  3. O dziwo jeszcze nigdy nie miałam biodermy ! :) W moim mieście (ha! wojewódzkim podobno) nie ma superpharm a w zwykłych aptekach nie mogę znaleźć fajnych promo na nie, więc zwykle wybierałam zwykłe micele lpr/vichy. Może jak będę teraz w wawce, to zapoluję w końcu na tą słynną różową buteleczkę? :)
    Lachony, a na lakiery się w końcu zdecydowałyście? ;) Mam jeden niespodziankowy z ChG, Essie school of hard rocks, pomarańczowego OPI i czekam aż dodadzą essie good to go. Coś jeszcze? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie na biodermę jest dobra promocja - 30%, ale trwa już tylko do czwartku. Gdy ostatni raz była taka (początek stycznia) trudno było ją dostać, więc zastąpiłam ją LRP, który nie jest dla mnie tak dobry, więc jak go wykończę to wracam do Biodermy. Co do dostępności w Warszawie to szczytem szczęścia byłoby dla mnie dostanie jej w złotych, tam jej nigdy nie ma, albo ja nie mam szczęścia :P
      Co do lakierów to już piszę Ci emaila :)

      Usuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)