Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

wtorek, 4 września 2012

Mój pierwszy NOTD + przesyłki :)

Hej!

Generalnie nie publikuję takich postów, ponieważ nie jestem szczególną lakieromaniaczką. Niezbyt mam też talent do robienia zdjęć paznokciom. Ten lakier jest jednak tak niesamowity, że muszę go publicznie pokazać :) Chodzi o China Glaze Twinkle Lights z kolekcji LET IT SNOW - HOLIDAY 2011.
Lakier jest niesamowity, wart zakupu kolejnej buteleczki (co gdy tylko będę miała okazję na pewno zrobię, czyli zapraszajcie mnie do grupowego zamówienia ;p). Pasuje zawsze i wszędzie, zarówno na co dzień, jak i od święta, ja mogłabym nosić go non stop. Marzą mi się buty o takim wzorze i czerwonej podeszwie oczywiście ;).

Moje pokraczne zdjęcia na pewno nigdy w pełni nie oddadzą jego piękna i wyjątkowości, jednak starałam się jak mogłam.


Dodatkowo muszę się pochwalić dwoma paczkami, które wczoraj i dzisiaj do mnie przyszły.

Pierwsza to moja część grupowego zamówienia z allegro, które zorganizowała moja przyjaciółka. Dorzuciłam się, ponieważ brakowało im do darmowej przesyłki ;) Wybrałam rozświetlacz wzorowany na beneficie oraz uroczy pilniczek grejpfrucik :)

Druga paczka to moja wygrana w konkursie Glossybox "6 Godzin 6 Marek".
Żel głęboko oczyszczający marki iS CLINICAL.


XOXO
Marta :)

21 komentarzy:

  1. ja naprawdę jestem ślepa, myślałam, że to normalny grejpfrut XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor tego Chinka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki manicure lubię ;) Uwielbiam wszelkiego rodzaju brokatowe lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Tydzień bez jakiejś wygranej Marty to tydzień stracony.
    2. Wiesz, że również kocham ten ChG i jak tylko wrócisz to Ci go podbiorę!
    3. Zamawiałaś rozświetlacz i mi nie napisałaś?! Oooo!! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. Już całkiem dawno nic nie wygrałam - cały sierpień!
      2. Niestety już go chyba nie przywiozę, bo niezbyt jest co wieźć ;( ale wybieraj powoli kolory i znów zamawiamy! Ja go biorę na pewno!
      3. Pamiętała, że masz odlewkę benefita i nie wiedziałam czy będziesz chciała czekać na przesyłkę, ale mojego jest na tyle dużo (a wiesz jak ja kocham rozświetlanie ;p), że skapnie Ci jakaś odlewka :d

      Usuń
  5. Brokat-suuuper!
    No i musze dorwać ta bazę z E.Podobno wprowadzili coś podobnego do stałej oferty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wprowadzili, tak czytałam na którymś z blogów :)

      Usuń
  6. Cudny ten lakier. Ile wartsw daje taki efekt? Tez taki chce:) i gratuluje wygranej szczesciaro!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny lakier.
    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej :)
    Jak się sprawuje rozświetlacz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero go kupiłam i testowałam tyko w warunkach domowych, ale jak na razie bardzo mi odpowiada :)

      Usuń
  9. piękny efekt na paznokciach

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)