Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

czwartek, 20 września 2012

So Sweet Blog Award :) Podziękowanie i nominacja Beaty :) + pytanie do blogerek!

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie :)
Jak już możecie zauważyć od kilku dni po blogach krąży akcja "So Sweet Blog Award". Z początku nie wiedziałam co to jest i za bardzo nie chciałam się w to wgłębiać, do czasu, kiedy sama nie zostałam nominowana :)

Polega to na nominowaniu 5, 10 lub 15 blogów, które w jakiś sposób chcesz wyróżnić :)
Ja zostałam nominowana przez Anię z bloga Bazarek kosmetyczny :* Za co? "za całokształt. Za to że zawsze można z nią pogadać i ma czuja do lakierów :D" :) Jest mi niezmiernie miło! :)

Kogo ja nominuję? :)

- Marti z bloga Beauty&Mac - za to, że prywatnie jest szaloną, ciepłą i przesympatyczną wariatką! Jej posty zawsze mnie ciekawią :) Poza tym ona to chodzące kompendium Mac'a - jest szansa, że możecie zobaczyć jakiś produkt u niej przed własnym zakupem :D

- Aliss z bloga Trochę szaleństwa - nie mogę inaczej napisać niż: za całokształt :) Za to, że w jej postach zawsze mogę znaleźć coś dla siebie, za posty o innej tematyce niż inne, za wszelką pomoc i rady przekazywane prywatnie :) Za wszystko, co kiedykolwiek dla mnie zrobiła :)

- Pati z bloga Subiektywna-ja - szalona babeczka, z którą przegadałam sporą część ostatniego spotkania blogerek :) Po tym spotkaniu jeszcze bardziej ją polubiłam :) Niezwykle ciepła, sympatyczna babeczka, z którą da się porozmawiać na każdy temat. Kobitka do tańca i do różańca :D Jak najbardziej odpowiada mi również tematyka postów, które zamieszcza na swoim blogu :)

- Martę z bloga Millionail - za to, że jest jedną z bliższych poznanych mi osób, które poznałam dzięki działalności na blogu :) Zawsze mogę do niej napisać (nawet gdy jest na wakacjach!!) i wiem, że otrzymam odpowiedź :) Niezwykle ciepła i sympatyczna osóbka :) Dodatkowym atutem jest tematyka jej bloga oraz super przeprowadzone, już 2 wymianki! :)

- Urban Warrior z bloga Urbanstateofmind - za to, że gdy widzę jej nową notkę, to od razu oczy mi się świecą! :D Zawsze jestem ciekawa, jaką nowinkę zza oceanu teraz zaprezentuje, a szczególnie lakiery Essie - moją miłość :) Podoba mi się w jej blogu to, że ma bardzo obszerny zakres tematyki - od dbania o swój wygląd fizyczny do jedzenia :) Dzięki niej postanowiłam sobie, że jak tylko wrócę do Warszawy to wyjmuję swoje zakurzone przez wakacje buty do biegania i biegnę! :) Do tego ma wielki talent fotograficzny - szczerze polecam jej drugiego bloga Urbanography :)

To tyle :) Oczywiście dziewczyn, które szczególnie lubię jest o wiele więcej - te poznane na zlotach, dziewczyny z Twittera :) Tak na prawdę cenię pracę każdej blogerki, którą czytam :) Wszystkie blogi możecie zobaczyć w pasku po boku, w polecanych przeze mnie blogach :)

PYTANIE DO BLOGEREK!
Która z Was wybiera się na otwarcie sklepu Bath&Body Works? Piszcie - my z Martą będziemy! :) Chcemy wiedzieć kogo spotkamy, a kogo nowego poznamy! :)

Dziękuję Wam za uwagę i do następnego :)
Beata :)

12 komentarzy:

  1. gratuluję :) i dziękuję Beatko za te ciepłe słowa :* bardzo mi miło!

    OdpowiedzUsuń
  2. A dla mnie? ;-P Gratuluję dziewczyny! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są tylko propozycje z blogspotu - Ty jesteś osobną kategorią :*

      Usuń
  3. Gratuluję wyróżnienia! Chętnie bym poszła, ale niestety o mnie B&BW zapomniało :(

    OdpowiedzUsuń
  4. BUZIAK ESPESZYLI FOR BEATA FROM PATRYSZIA. Wycałuję osobiście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)
    Ja chętnie bym się wybrałam, ale nie zostałam zaproszona :(
    Nadrobimy to innym razem ;)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)