Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

niedziela, 30 września 2012

Nowości w Naszych kosmetyczkach - Bath & Body Works

Witam Was bardzo serdecznie :)
Dzisiaj przychodzę do Was z obiecaną poprzednim razem notką o Naszych nowościach, które dostałyśmy z okazji otwarcia pierwszego sklepu Bath & Body Works w Polsce :)
Notka będzie krótka, zwięzła i na temat - tym razem nie będzie dużo czytania :)
 Zestaw Beaty:
- potrójnie nawilżający krem do ciała Pink Chiffon
- mgiełka do ciała Be Enchanted
- mydło antybakteryjne Midnight Pomegranate
 Zestaw Marty:
- potrójnie nawilżający krem do ciała Paris Amour
- mgiełka do ciała Coconut Lime Breeze
- mydło antybakteryjne Midnight Pomegranate
 Ceny:
- krem do ciała: 29 zł za 226 g
- mgiełka do ciała: 49 zł za 236 ml
- mydło antybakteryjne: 29 zł za 259 ml

Ciekawostki odnośnie Naszych zapachów :)
Ja wybrałam zapach Be Enchanted:
- osobowość: pieszczotliwa
- kategoria: smakowicie owocowy
- główne nuty: lodowy granat, kandyzowane płatki kwiatów, kremowe piżmo
 Zapach Marty:
- osobowość: świeża
- kategoria: cytrusowo-świeży
- główne nuty: mleczko kokosowe, kwiat limonki, bergamotka

I jak dziewczyny - byłyście już w Bath & Body Works? Kupiłyście coś? A może macie w planach tam pójść? Jeśli tak, to macie jakieś upatrzone produkty? :) Piszcie o tym, chętnie poczytam! :)

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :)
Beata :)

15 komentarzy:

  1. niestety, nie po drodze mi do tego salonu, spory kawał drogi bym musiała przejechać, ale fajnie, że ten sklep znajduje się w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja wybrałam sobie trzy błyszczyki zamiast balsamu i mydła, hehe :D Są cudowne!!!
    Miło było Was poznać, szkoda tylko, że tak krótko :) Ja wrzuciłam część fotek tutaj:

    bath&body works

    a resztę na picasę, jeśli nie dostałaś maila z linkiem to się odezwij proszę!
    P.S. Jeśli jesteście gdzieś na zdjęciu oznaczcie się proszę, próbuję teraz zidentyfikować Was po blogach, ale po zdjęciach paznokci ciężko :):):):)
    No i do następnego, mam nadzieję! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakże ja Wam zazdroszczę takich eventów :)
    Poznań, niby całkiem spore miasto, a brak takowych.

    Bardziej odpowiada mi zestaw Marty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Eksplozja kolorów :)
    Nie drażnij nawet :( jeszcze nie byłam :((( ale już niedługo;)

    OdpowiedzUsuń
  5. aa Beti wziełąm te sama mgiełke;)
    ja dzisisaj byłam tam jeszcze raz - zaraz notencja bedzie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety nie mam nic z tej firmy:) ani o niej zbytnio nie słyszałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny, fajnie było się poznać! :) Mam nadzieję, że jeszcze będzie okazja pogadać ;>

    Rany, ja do dzisiaj czuję te wszystkie cudne zapachy! Na bank wrócę jeszcze po mgiełki <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też przygarnęłam balsam Pink Chiffon, a nad Paris Amour intensywnie się zastanawiałam :) Można zgłupieć od tak ogromnego wyboru ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra blog : )

    Jeśli masz ochotę zapraszam do mojego świata :
    http://ashplumplum.blogspot.com/

    pozdrawiam miłego dnia Ash : *

    OdpowiedzUsuń
  10. absolutnie mnie ta firma nie rusza :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja wczoraj tam byłam. I dostałąm oczopląsu :)Jestem zaurocozna wyszłąm z 3 rzeczami ale napewno będę tam wracać :) Zaraz na swoim blogu wszystko opiszę :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)