Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

sobota, 7 lipca 2012

ktokolwiek widział, ktokolwiek coś wie?

Hej! Cześć!

Dzisiaj przychodzę do Was z krótkim pytaniem i wielką nadzieją, że ktokolwiek cokolwiek o
Maybelline, Dream Fresh BB Cream (Krem BB 8 w 1).
Znalazł się on w gazetce Natury na przyszyły tydzień, za niską cenę i zastanawiam się nad zakupem. Nigdzie wcześniej go nie widziałam. Nie wiem czy w ogóle był dostępny w Polsce.
Jakakolwiek wiedza?


pozdrawiam serdecznie i życze dużo chłodu! :)
Marta.

10 komentarzy:

  1. akurat jak jestem spłukana ten bb pojawia się w sklepie ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Nawet nie wiedziałam, że ta firma BB w ofercie.
    Ja mam zamiar kupić i sprawdzić BB z Garniera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie polecam. To chyba najgorszy produkt od dłuższego czasu w mojej kosmetyczne. Recenzja jest na blogu :)

      Usuń
  3. Nigdzie w Polsce wcześniej nie był dostępny :) I do tego jaki tani, na sam początek :O

    OdpowiedzUsuń
  4. nie widziałam jeszcze go nigdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie polecam tego BB z Maybelline, straszny bubel to raz, nic nie kryje, tworzy piękną pomarańczową maskę na twarzy na dodatek spływa i tworzy brzydkie plamy.. a fujć. Miałam parę próbek i cieszę się bo sama chciałam go kupić bo był w promocji za niecałe 5 ojro..

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam :) pierwsze na oczy widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie widziałam go jeszcze ;o wypróbuj i daj recenzję na blogu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. również go nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również jeszcze nigdzie go nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)