Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

sobota, 9 czerwca 2012

nieOczyszczający płatek na nos. Marion.

Hej! Cześć!

Notka w przerwie! Od meczu nic nas nie oderwie! :)
Tuż przed meczem Portugalia - Niemcy przychodzę do Was z negatywną recenzją.
Zakupu ww. produktu dokonałam podczas zakupów do BlogBoxa. Bardzo lubię testować różne płatki na nos, tym razem padło na firmę Marion.
Jeden płatek kosztował 2,29zł! Toż to jedno Magnum w Stokrotce!
Plasterek był gorszy niż węglowe z Beauty Formulas. One przynajmniej cokolwiek oczyszczały, ten to z kolei totalny bubel.
Miał usunąć wągry, zanieczyszczenia i tłuszcz. Nie usunął zupełnie nic. Po zdarciu dojrzałam na płatku zaledwie kilka "igiełek". Byłam bardzo zawiedziona. Węglowe plasterki wszędzie są bardzo karcone, natomiast według mnie w porównaniu z tym są naprawdę bardzo dobre.
Wszystko zastosowałam zgodnie z instrukcją, plasterek ładnie przylegał, przy odrywaniu bolało niemiłosiernie. Na koniec i tak nie było warto.
Recenzja jest krótka, w całości negatywna, ale nawet cena nie jest tu atutem, ponieważ jest zdecydowanie za wysoka. Nie wiem co jeszcze powiedzieć o nich, po prostu w ogóle nie działają.
Krótko, może nieco za zwięźle, ale nic więcej o nich powiedzieć nie można.
a może Wy znacie jakieś skuteczne płatki?
stosowałam kiedyś domowe i były przyzwoite :)


Pozdrawiam Was serdecznie!
XOXO
Marta.

p.s. ja kibicuję Niemcom :)

7 komentarzy:

  1. miałam kiedyś, nie pamiętam z jakiej firmy, ale wszystkie o kant...rozbić, niby tam coś oczyściły, ale dużo i tak zostawało na nosku :/

    OdpowiedzUsuń
  2. A niedawno czytałam(i oglądałam dowody) bardzo pozytywną recenzję

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go bardzo lubię i mój nos oczyszcza,może nie w 100%,ale zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wlasnie chcialm zapytac jakie poelcacie tego typu plasterki, bo ja jeszce takich nigdy nie stosowalam a bym chciala:)

    OdpowiedzUsuń
  5. tych nie miałam
    ja używam maseczki z The face shop, rok temu kupiłam za ok 30zł, ale mam ją do dziś, a używam regularnie :) na nos i brodę, wydajna i skuteczna

    OdpowiedzUsuń
  6. spoko spoko, pewnie Marta nie miała co usuwać ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Płatków nie znam, ale bodajże koreański skinfood miał maseczkę mocno oczyszczająco-wyciągającą syf :) z rysunkiem jeżyny :D poszukam Ci później pełnej nazwy :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)