Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

wtorek, 14 sierpnia 2012

Pimp my eye: Zielono mi :)

Witam Was wszystkich bardzo serdecznie :)
Jako, że aura za oknem nie sprzyja do wychodzenia z domu, mam dla Was dzisiaj makijaż, z nutką zieleni, coby przywołać z powrotem lato! :) Mam nadzieję, że makijaż przypadnie Wam do gustu :) Jeśli tak, możecie głosować na mnie na makeupbee :)
Teraz zatrważające i zatrzymujące krew w żyłach porównanie - before&after :)


Lista użytych kosmetyków:
Pielęgnacja: Mac Studio Moisture cream
Podkład: Mac Studio Sculpt w kolorze NC15
Korektor: Mac Pro longwear w kolorze NC15
Puder: Mac Studio Fix w kolorze NC15
Bronzer: Fred Farrugia, numer 04
Rozświetlacz: Elf Blush w kolorze Gotta Glow
Róż: Bell Pocket 2 skin, numer 02
Cienie: jako baza cień w kremie Essence z limitowanki A new league w kolorze 01 My Caddy In The Wind; kombinacja cieni: zielonych i jasnozłotego z paletki Sephora Wild Safari N'03, kobo 208 i inglot Pearl 433
Kredka na linię wodną: Mac Eye kohl w kolorze Teddy
Tusz: Mac False Lashes w kolorze False Black
Szminka: Mac Satin Lipstick w kolorze Snob





Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i dziękuję za uwagę :)
Beata :)

14 komentarzy:

  1. wow w tym makijażu Twoje oczy wydają się większe :0;p

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie podkreśliłaś swoje oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny:)! Genialnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba :)
    A przejście koloru praktycznie niewidoczne. Ja nie umiem tak ładnie rozetrzeć granicy kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba.
    Ładnie Ci w nim i podkreśla delikatną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. od czego masz różowe plamki (na zdjęciu przed pomalowaniem się)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to są po prostu moje naturalne zaczerwienienia

      Usuń
  8. przepiękny makijaż! Zdolniacha! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny, jak najbardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne przejście kolorystyczne, jedyne co bym poprawiła to bardziej rozświetliła wewnętrzny kącik.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Ale przemiana :) podoba mi się i nie mam zastrzeżen :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)