Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

czwartek, 26 kwietnia 2012

11 question tag

Hej dziewczyny :) Dzisiaj przychodzę do Was z TAG-iem "11 question". Otagowała mnie kocham0zakupy której za to serdecznie dziękuję :* Również Marta została otagowana i myślę, że w najbliższym czasie zrobi ten tag :) Bez zbędnego przedłużania przechodzę do zasad i samego tag-u :)



Zasady:
1. Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście
( tak jak na blogu (EyeGraffiti)
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście
4. Wymień w swoim poście osoby które otagowałaś !!!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane.

1. Co sądzisz o sztucznych rzęsach?
Uważam, że noszenie ich "od święta" nie jest złe :) Sama jednak nigdy nie miałam styczności ze sztucznymi rzęsami - cały czas się do nich przymierzam, lookam, obczajam i oglądam ale jakoś nigdy jeszcze żadnych nie kupiłam :) Na większe wyjścia - ok, na co dzień - no no no!

2. Czego używasz do aplikowania makijażu?
Do aplikowania makijażu używam pędzelków i własnych paluszków :) Jakieś 90% moich pędzli to pędzle firmy Sephora, z których jednych jestem bardzo zadowolona, a z innych trochę mniej, no ale oczu mi nie wydłubują ;)

3. Używasz bazy pod makijaż?
Regularnie, na co dzień - raczej nie. Kiedy miałam burzliwy okres związany z kuracją Effaclarem używałam jej punktowo aby stworzyć gładką powierzchnię pod podkład :)

4. Kredka do oczu czy eyeliner w płynie?
Jeszcze do ostatniego tygodnia - eyeliner, a od kiedy mam kredki z Rimmela to zdecydowanie kredki! Moja ulubiona, na co dzień to póki co szara kredka :)

5. Kupujesz kosmetyki za pośrednictwem internetu? (Allegro, eBay, sklepy internetowe).
Jedyne co zdarzyło mi się chyba kupić za pośrednictwem internetu to były lakiery (uściślając: pośrednio ja je kupiłam, tak na prawdę zamawiała je Aliss ;)) i paleta cieni z Allegro. Nic więcej przez internet nie zamówiłam.

6. Kupujesz kosmetyki od ulicznych sprzedawców/na bazarach?
Raczej mi się to nie zdarza. Może dlatego, że nie chodzę po takich bazarkach :)

7. Czy zdarza Ci się niezdarnie nałożyć makijaż?
Zawsze staram się, aby mój makijaż wyglądał dobrze. Wolę poświęcić te 5 minut dłużej aby wszystko dobrze wyglądało, więc raczej mi się to nie zdarza. Inną kwestią jest, że czasem "to nie jest mój dzień" na nakładanie makijażu i nie wygląda on super dobrze, co nie zmienia faktu, że bardzo się staram, aby jednak dobrze wyglądał :) (masło maślane :D)

8. Czy pokazałabyś się na ulicy w źle dobranym kolorystycznie podkładzie?
Myślę, że nie raz mi się to nieumyślnie zdarzyło :) Mam bardzo jasną i przez to podkładowo wymagającą karnację, więc zdarzało mi się mieć albo za jasny albo za ciemny podkład, ale żeby "chamsko" mi się odcinał od szyi to chyba nie :)

9. Lubisz dostawać kosmetyczne prezenty?
No jasne! A która bloggerka pisząca o kosmetykach nie lubi? ;)

10. Jak sobie wyobrażasz siebie za 10 lat?
Uuu to temat rzeka :D To wszystko zależy w jakiej kwestii mam na to patrzeć :) Mimo mojej czarnomyślności chciałabym mieć już męża/narzeczonego, fajną pracę która sprawiałaby mi przyjemność, dużą kuchnię żebym mogła piec dużo babeczek dla mojego lubego i kota :D A jak wyobrażam sobie samą siebie? Chciałabym być mega szczęśliwa, patrząca na każdy kolejny dzień z optymizmem :)

11. Ulubiony kolor?
Ogólnie lubię wszystkie (przynajmniej na paznokciach ;)) ale tak najbardziej to chyba żółty/pomarańczowy :)

TAGUJĘ:
- Aliss : http://trocheszalenstwa.blogspot.com/
- Shoegirl : http://millionail.blogspot.com/
- Magdawe : http://magdawe02.blogspot.com/
- Asia : http://wszpilkachprzezzycie.blogspot.com/
- Jofka : http://mademoiselleusiebie.blogspot.com/

1. Co sądzisz na temat tatuaży?
2. Jaki jest Twój ulubiony kolor szminki?
3. Na jaki kolor najbardziej lubisz malować paznokcie?
4. Jaki jest Twój ulubiony krem na dzień?
5. Czy lubisz używać kolorowych cieni do powiek na co dzień?
6. Jakie jest Twoje "kosmetyczne marzenie"?
7. Kąpiel czy prysznic?
8. Jakie są Twoje ulubione perfumy na lato?
9. Jakie masz zainteresowania poza kosmetykami? :)
10. Jaka jest ostatnio Twoja ulubiona piosenka?
11. W spodniach czy w sukience? ;)

Bardzo serdecznie zapraszam również do zabawy dziewczyny, które nie zostały otagowane :)
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :)
Buziaki :*
Beata :)

3 komentarze:

  1. Dziękuję za otwagowanie:)) z pewnością odpowiem:) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko, ile to ja razy źle rozprowadziłam podkład i bylo widać przejście /zacieki.. ;) spróbuję odpowiedzieć na tag niedługo, dżemki za wyróżnienie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również dziękuję za otagowanie ;* Postaram się odpowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)