Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

wtorek, 10 kwietnia 2012

Świątecznie!

Hej dziewczyny :) Dzisiaj post na rozgrzewkę po świątecznym obżarstwie :) Chciałam Wam pokazać kilka zdjęć z moich świąt :) Niewiele robiłam, aczkolwiek cośtam powstało :) Bo musicie wiedzieć, że fotografia to moja pasja numer 1 :)

Oto babeczki-kurczaki, które zrobiłam wspólnie z siostrą na święta :)


po jedzeniu czas na drzemkę...


na balkonie pomału wiosna


są i kurczaki :)


Mam nadzieję, że taki post to dla Was miła odmiana :) Już jutro po powrocie do stolicy wpadnę do Was z haulem, bo się od dawna prosi :)
Pozdrawiam i życzę miłego odpoczynku po obżarstwie :)
Beata

4 komentarze:

  1. Jak zrobilas te babeczki-kurcaczki?:) Są cudakowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wbrew pozorom wykonanie jest dziecinnie proste :) specjalnie dla Ciebie opiszę je dziś na blogu! :) bo na haula po podróży nie mam mocy!

      Usuń
  2. Oooo, te babeczki wyglądają super smacznie :) ja nie wiedziałam, że tu mamy takiego kucharza :) jak tak dalej pójdzie, to spotkanie chyba przegadamy o wypiekach, bo i ja czasem się w to bawię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojtam ojtam, no lubię robić babeczki i to bardzo :) W sumie to nie tylko babeczki :) Postaram się zrobić notkę z moimi "lepszymi" wypiekami :)
      No myślę, że przegadamy sporo o wypiekach :D Jest taka szansa :)

      Usuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)