Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Niedzielny relaks + panokcie

Hej dziewczyny :)
Dziś wpadam do Was dosłownie na chwilkę, pod postacią potwora!

Wczoraj w ramach relaksu nałożyłam sobie maseczkę z białej czekolady - była wspaniała!

Na ten tydzień na paznokcie wybrałam sobie 2 niebieskie lakiery z Rimmela:

Dziś w moim rodzinnym mieście odkryłam również zupełnie przypadkowo najpyszniejsze lody jakie jadłam w życiu! Mam zamiar zabrać tam mamę w któryś majowy dzień, może uda się zrobić zdjęcie :)
A Wy jak spędzacie te upalne dni?
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie!
Beata :)

5 komentarzy:

  1. Maseczka z białej czekolady brzmi kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też ostatnio nabrałam ochoty na maseczkę czekoladową:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzis spedzilam dzien grajac w the sims, takze nie ma czym sie chwalic:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha! Uwierz mi, że w tej kwestii wszystko przede mną! :D

      Usuń
  4. this reminded me that i should do face mask tonight so thanks you for that! the mask would probably be lush fresh mask cupcake, and if you haven't tried it then go ahead! i love it!/Azure

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)