Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

środa, 4 kwietnia 2012

Makijaż graficzny.

Witam Was serdecznie :) Dziś przychodzę do Was z makijażem. Dzisiejszy makijaż nie będzie standardowy - jest to dość oryginalna propozycja na sesję zdjęciową, może na jakąś szaloną imprezę, raczej nie jest to coś na co dzień (chociaż co kto lubi :P) :) Mam nadzieję, że i taka propozycja przypadnie Wam do gustu :) Efekt końcowy na zachętę:


1. No make-up (jedynie tonik i krem) - stan skóry na ten dzień oceniam jako średni, także nie wystraszcie się :P


2. Podkład - dałam szansę Gosh'owi - coś mu "na mózg padło" i idealnie się rozprowadził. Na prawdę mój krem z Avene działa cuda, że nawet Gosh wygląda dobrze ;O


3. Before&After korektora pod oczami :)


4. Kreślimy lekko "wzór" żółto-limonkowym cieniem:)


5. Wypełniamy prostokątny zarys.



6. Rysujemy prostą, grubą kreskę na dolnej powiece.


7. Rysujemy niebieską kreskę wypełniającą przestrzeń pomiędzy górną i dolną kreską.


8. Tuszujemy rzęsy.


Efekt końcowy:


Mam na sobie pomarańczowy róż i lekki bronzer :)



Mam nadzieję, że makijaż Wam się podoba :)
Pozdrawiam Was serdecznie :)
Beata :)

7 komentarzy:

  1. Mam ostatnio ochotę na żółte cienie:) ale trochę się boję - wprawdzie to odważny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szalony i mam wrażenie, że bardzo w Twoim typie :) tak w ogóle to niezły masz korektor- różnica bardzo wyraźna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Faaajny, taki soczysty.Zazdroszczę, że możesz sobie pozwolić na krechę na dolnej powiece i to w dodatku czerwoną.Ja bym wyglądała jak zombi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba! Fajne połączenie kolorów, takie letnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalony makijaz:) ładnie ci w takich kolorach

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny tutorial, taki makijaż wygląda bardzo egzotycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ci ładnie!
    wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)