Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Lakierolandia.

Witam Was dziewczyny :) Dziś przychodzę do Was z prezentacją Naszych lakierów, które jakiś czas temu zamawiałyśmy razem z Aliss :) Zostaną Wam przedstawione wszystkie lakiery, ale opinia i swatche poszczególnych Naszych "rąk" będzie zrobiona osobno :) Także ja dziś przedstawię kupione lakiery, pierwsze wrażenia o moich i swatche na paznokciach :)

Zamówienie Marty:

1. China Glaze, Twinkle Lights - z tego co wiem od Marty 2 warstwy w zupełności wystarczą :) Chyba sama go sobie zamówię przy najbliższej okazji :D


2. Miniatura Seche Vite


Zamówienie Beaty:

1. Essie, School Of Hard Rocks


To mój pierwszy lakier z Essie, jednak zakochałam się od razu! Mimo małego pędzelka wygodnie się nim maluje, nie pozostawia smug i przy tym kolorze jedna warstwa wystarczy do zupełnego przykrycia! Kolor jest wspaniały no i jestem super zadowolona :) Coś czuję, że to nie mój ostatni Essie :) Chyba polubię się z nimi bardziej niż z OPI :)

2. OPI, Y'all Come Back Ya Hear?


Kolor jest przewspaniały! Uwielbiam go :) Z lakierami OPI miałam już styczność, gdyż posiadam już 2 w swojej kolekcji :) Wygodnie się nim maluje, jednak ma jeden duuuuuuży minus - małe krycie. Do względnego efektu potrzebne są 4 warstwy! No ale za kolor i tak go kocham :) Poza tym, z następnym CUDEM 4 warstwy to u mnie już nie problem :)

3. Essie, Good to go


Tego specyfiku Lakierocholiczkom przedstawiać chyba nie muszę :) To właściwie od niego zaczęły się wszystkie zakupy lakierowe z Aliss :) Długo zwlekałam z jego zakupem a gdy już chciałam go kupić to nie mogłam go znaleźć w żadnym Douglasie! Nawet jest z tego zabawna historia kiedy to poleciłam mojemu bratu znalezienie go w Douglasie w Kielcach - biedny poszedł do pani ekspedientki z nazwą tego lakieru na karteczce, ale ona nawet nie wiedziała co to :) Na szczęście z pomocą przyszła dobra Ciocia z daleka - Aliss, która zaproponowała mi wspólne zakupy na jednej ze stron internetowych :) No i co? I nie żałuję żadnej złotówki! Ja już sobie bez niego życia nie wyobrażam :) Moje paznokcie wyglądają jaka z salonu hahaha :D Po 1. super wysusza i w ciągu kilku minut mogę wychodzić z domu, prać, sprzątać i myć naczynia :D Po 2. przepięknie nabłyszcza - paznokcie wyglądają na PRO :D Nigdy się już chyba z nim nie rozstanę :D

4. China Glaze, Sea Spray


Moje zdecydowane odkrycie roku :) Nigdy nie miałam styczności z lakierami China Glaze, bo nie miałam do nich dostępu. Jak tylko zobaczyłam je na stronie to powiedziałam - muszę mieć jakiś! Jednak nie mogłam się zdecydować, bo tyyyyle ich było! Poprosiłam więc Ciocię Aliss żeby wybrała mi jakiś ładny kolorek - żebym miała element zaskoczenia :D No i oczywiście się nie zawiodłam. Kolor jest super, idealny na sezon Wiosna/Lato :) Myślę, że i w zimę będzie super wyglądał :) Ma lekką perłę w sobie, ale na paznokciu tego nie widać :) Super się nakłada i bardzo ładnie wygląda :) Dziękuję Ciociu Aliss :*

A tak prezentują się lakiery na paznokciach (wybaczcie - nie są jakoś szałowo dokładnie pomalowane):


To jest stan paznokci od pomalowania ich w piątek, czyli powiedzmy 3 dni. W tym czasie jednak intensywnie zmywałam i sprzątałam kuchnię, więc jest super :)

Ot tyle :) Jak podobają Wam się lakiery? Macie jakąś swoją listę lakierowych marzeń? Jakieś propozycje na lakiery na sezon wiosna/lato? Piszcie, chętnie o tym poczytam :)
Dziękuję za wszystkie komentarze i wyświetlenia :) Nie wiem skąd Was się tyle bierze :) Dziękuję dziękuję :* :*
Pozdrawiam i życzę jak najwięcej słońca, bo ostatnio go brakuje :)
Buziaki :*
Beata

4 komentarze:

  1. Jeeej ! Piękne są !
    Najberdziej podoba mi się chyb tez z Essie. Genialny kolor.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajno, że fajno i się podoba :D Ciocia się cieszy! :) A tego good to go sama muszę kupić, bo dużą buteleczkę Seche Vite zużyłam do połowy i już zaczyna się glucić :/.
    Mam właśnie umalowane pazury ChG Sea Spray- śmieszny kolor :) raz szary, w innym świetle fajny, lekki niebieski :))

    OdpowiedzUsuń
  3. niebieski china glaze musi byc moj!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż za piękne kolorki - ten pomarańcz nadzwyczajnie będzie się do mnie uśmiechał od tej pory, do puki go nie kupię, ehh! :)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)