Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

środa, 11 kwietnia 2012

TAG LAKIEROCHOLICZKI: wiosenne porządki!

Witam Was dziewczyny :) Dziś przy okazji robienia porządków w mojej lakierolandii wpadł mi do głowy pomysł na TAG motywujący - do oporządzenia swoich lakierowych zbiorów :) Pomyślałam, że może to być dla Was dobra zabawa i motywacja do zrobienia miejsca na nowe lakiery oraz do posortowania ich :D Nigdy wcześniej nie widziałam takiego tagu i mam nadzieję, że się nie powtarza :) Żeby nie było tak smutno i tylko o wyrzucaniu dodałam kilka innych pytań związanych z lakierowymi zbiorami :) Mam nadzieję, że tag Wam się spodoba i puścicie go dalej! :) Myślę, że to idealna propozycja na wolne popołudnie :)
Zaczynamy!

TAG Lakierocholiczki - wiosenne porządki!

Zasady:
1. Napisz kto Cię otagował i zamieść zasady.
2. Dodaj baner TAG-u.
3. Zrób przegląd wszystkich swoich lakierów oraz sfotografuj całą kolekcję. (liczą się wszystkie produkty do paznokci z pędzelkiem)
4. Wywal wszystkie stare, zgęstniałe i od długiego czasu nieużywane lakiery - bądź stanowcza, odstaw na bok sentymenty! Pokaż na zdjęciu co wyrzuciłaś i napisz dlaczego.
5. Napisz i pokaż na zdjęciu jak przechowujesz swoje lakiery.
6. Policz ile teraz masz lakierów i napisz ile liczy Twoja kolekcja.
7. Napisz jaka marka lakierów przeważa w Twoim zbiorze.
8. Napisz jaki kolor przeważa w Twojej kolekcji.
9. Wymień i pokaż 3 ulubieńców lakierowych.
10. Napisz jakie jest Twoje lakierowe rozczarowanie i miłe zaskoczenie (marka lakieru).
11. Zaproś do zabawy inne lakierocholiczki :)

1. Kto Cię otagował?
Ja sama :D

2. Baner:


3. Moja kolekcja:


4. Wywaliłam:
- 4 lakiery z Sephory: curacao, sweet new ride, red berries smoothie, money maker
Przyznam, że ciężko mi było je wywalać. Z lakierami z sephory wiąże mi się sentyment bo były to moje pierwsze, ukochane lakiery :) Szczególnie ciężko mi było wyrzucić "sweet new ride" bo to przepiękna czerwień. Dlaczego je wywaliłam? Po prostu zgęstniały, ale miały prawo - są już ze mną bardzo długo.


- Wysuszacz i 2 odżywki z Eveline
Wszystkie produkty doszły do połowy, czyli jak to bywa z produktami z Eveline - zgęstniały :) Trzymałam je dlatego, że "a nóż jeszcze użyję", no ale nie używam, więc poszły do kosza.


- Lakier Wibo So matte
Bardzo lubiłam lakiery z tej serii. Miałam 2, w tym ten co dziś wywaliłam. Mają jedną, podstawową wadę - szybko gęstnieją. A szkoda, bo na paznokciach bardzo mi się podobały.


5. Przechowywanie
Przechowuję swoje lakiery w 3 półeczkach z poczwórnej szafki z Ikei. Na szczęście nie są one jeszcze wypełnione po brzeg :) Ale powiedziałam sobie, że 4 nie rozpocznę, no way!


6. Ile liczy kolekcja lakierów?
Aktualnie, po sortowaniu mam 51 lakierów (;O). Szczerze mówiąc nie spodziewałam się, że jest ich aż tyle! No ale wiem, że znajdą się osoby, które spokojnie mnie przebiją, także trochę odetchnęłam :D

7. Jaka marka przeważa?
W mojej kolekcji zdecydowanie przeważają lakiery firmy Eveline. Dlaczego? Bo są takie i kiedyś za jednym razem kupiłam ich 6! Są tanie, dobre i nie mogę na nie złego słowa powiedzieć :) No i mają piękne kolory! :)

8. Jaki kolor przeważa?
Zdecydowanie przeważają u mnie wszelkie pochodne koloru różowego :) Wbrew temu jak się ubieram na paznokciach lubię ten kolor, a szczególnie latem :)

9. Lakierowi ulubieńcy:
- Sally Hansen, complete salon manicure, kolor Oxide
- Essie, School of hard rocks
- Eveline, 622


10. Lakierowe rozczarowanie i miłe zaskoczenie
Zdecydowanym lakierowym rozczarowaniem są lakiery firmy Catrice. Dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że bardzo krótko się trzymają. Tylko jeden kolor z pośród 5 utrzymał mi się dłużej. Plusy to wybór kolorów (są przepiękne!) i krycie. Na jedną noc są super, ale na dłużej - no, no, no. Za tą cenę można się spodziewać czegoś lepszego.



Miłym zaskoczeniem były dla mnie na pewno lakiery z Golden Rose. Wybór kolorów - fantastyczny! Aż głowa boli od patrzenia! Cena? Równie dobra - 4 zł! Trwałość? Kilka dni! Dla mnie to absolutne zaskoczenie, ponieważ podchodziłam do tych lakierów jak pies do jeża. Ale kupiłam i nie żałuję ani złotówki :)



11. Zaproś do zabawy inne lakierocholiczki :)
Kogo taguję?
- Aliss - myślisz, że Ciebie bym nie zatagowała? :D
- Shoegal - nie wiem do końca czy jesteś lakierocholiczką ale chętnie obejrzę Twoją kolekcję :D
- Pinkcastersugar
- Mala9mi
- Magdawe
- oraz wszystkie inne dziewczyny, które mają ochotę zrobić tego TAG-a :) Będzie mi bardzo miło :)

Mam nadzieję, że TAG Wam się podoba :) Piszcie w komentarzach co o nim sądzicie :)
Pozdrawiam Was i przesyłam buziaki :*
Beata :)

14 komentarzy:

  1. Hahah a ja w tamtym tygodniu zrobilam porzadek i powyrzucalam starocie lakierowe:)
    No coz moge zrobic tag z tym co zostalo ale nie mam juz nic do wyrzucenia:) Chyba ze poczekam jakis czas i dopiero zrobie co myslisz?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aha, tag bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. - Martę, moja współlokatorkę i współkosmetoholiczkę i współblogerkę :D
    zdecydowanie w ulubieńcach brakuje mi Twojego niebieskiego lakieru OPI! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam Cię zmuszać do wyrzucania lakierów, bo masz je stosunkowo niedługo :D
      Ahh, niebiski OPI...no ciężko było mi się zdecydować, wybacz :D u mnie to przynajmniej 10 ulubieńców by trzeba :D

      Usuń
    2. Podpisuję się, żeby otagować M. w końcu jej kolekcja rozrosła się w najkrótszym czasie :)

      Usuń
  4. Moja kolekcja liczy jakies 30 lakierow :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny Tag :)
    Gratuluje pozbycia się takiej ilości lakierów. Ja nie potrafie :(

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER TAG!!! :) chętnie się przyłączę i na dniach wrzucę swoją odsłonę :)

    ..matko boska, 51 lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę, ale pokaźna kolekcja. Ja bym chętnie wzięła udział w tym tagu. Lecz nie mam się czym chwalić, ponieważ moja kolekcja na dzień dzisiejszy liczy jedynie 23 lakiery. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A już myślałam,że mnie pobiłaś ! ;) A jak tobie się sprawdza odżywka z Eveline 8w1?
    Pozdrawiam i zapraszam ;)
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. To i tak niewiele przy Twoich. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Spora kolekcja!!! Moja się przerzedziła po przeprowadzce, a szczerze mówiąc zbiera się od nowa :D:D:D Ja swoje lakiery przechowuję w lodówce :D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)