Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

czwartek, 12 kwietnia 2012

Pomożecie?



Hej dziewczyny!
Przychodzę dzisiaj do Was drugi raz, tym razem z prośbą o pomoc! Nie bójcie się, nic takiego się nie stało (JESZCZE! :D) ale mam 3 pytania i dylematy...

1. Mam strasznie suchą skórę na powiekach i pod oczami. Leciuteńki korektor z Sephory mi się wałkuje na skórze, do tego doszło! Nie mam aktualnie żadnego kremu pod oczy, może to trochę tego wina. No ale cóż, przychodzę do Was z pytaniem - znacie jakiś fajny krem pod oczy, który w miarę możliwości niwelowałby sińce i opuchliznę, był delikatny (mam wrażliwe oczy) no i przede wszystkim nawilżał? Zastanawiałam się nad kremem pod oczy z Avene - miała go któraś z Was? Oczywiście zależy mi również na rozsądnej cenie - wiem, że nie powinno się oszczędzać za bardzo na pielęgnacji, ale hola hola - mam 20 lat i jestem studentką! Przecież moja siostra w końcu na mnie zbankrutuje! :P
Jakbyście miały jakiś typ to piszcie - chętnie poszperam sobie jutro w sklepach, bo poszukuję ratunku!
Miałam już:
- Floslek z arniką
- AA 20+

2. Druga sprawa, cięższy kaliber - podkład. Mój Revlon 110 Ivory się skończył (buuuu) ale on mi trochę nie pasował - był za jasny i różowy. Co do wyglądu na mojej cerze to sprawował się wyśmienicie, tego mu nie mogę zarzucić! Zakupiłam jego wyższą pozycję - Revlon 150, ale chyba musi poczekać do lata, bo jeszcze jest za ciemny...
Mam ofkors Kobo, ale z biegiem ciepła na dworze sprawuje się lepiej jako korektor (co też jest jego ogromną zaletą, zważywszy na zatrważającą cenę 15 zł za taaakie opakowanie!). No i sławienny Gosh, ale z nim to już jest relacja love-hate...Raz wygląda supcio, elegancko i git majonez jak z Photoshopa, a za drugim razem katastrofa. Szczerze mówiąc nie wiem od czego to zależy bo mam jeden krem na dzień (dzięki któremu on w ogóle zaczął jakoś wyglądać i wyszłam w nim do ludzi) a z form możliwych aplikacji podkładów stosowałam już wszystkie.
Tu zaczynam moje pytanie - czy znacie:
- jasny podkład (Gosh gosh x-ceptional wear porcelain albo połączenie Revlon 110 i 150 mniej więcej w połowie drogi :D) - raczej żółte tony
- dobrze kryjący (mam notorycznie zaczerwienione policzki)
- niezbyt drogi (no na Chanel mnie nie stać :D)
- mam cerę raczej suchą, więc nie musi być jakiegoś super matu
Liczę na sugestie, może Wy mnie uratujecie! :D

3. Nasz dzisiejszy hit - Essie Super Duper Top Coat :D
Miałyście? Znacie? Dobry? "Do dupera"? :D Miło by było gdyby był to odpowiednik Essie good to go, którego w żadnym Douglasie ni ma!

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie i komentarze - może uratujecie moją cerę i mój wygląd :D
Pozdrawiam Was i przesyłam buziaki :*
Ps. I zapraszam nieświadomych do mojego TAG-u

Beata

4 komentarze:

  1. 1. Jeśli masz przesuszoną skórę to polecam Flos Lek delikatny krem dla skóry wrażliwej (pod oczy)- tani i dobrze nawilża. Od opuchlizny niech będzie chłodzący żel ze świetlika z Ava Cosmetics, również tani. Piszę o dwóch, bo Flos Leka na dzień raczej bym nie używała (u mnie jest za tłustawy, ale ja nie mam problemu przesuszeń), zaś Ava na dzień bo szybko się wchłania. Sama Ava nie nawilża.
    2. Może zmień pielęgnację na początek? :) żeby Ci za mocno nie podsuszała skóry. Plus zamiast niepotrzebnie mocnego podkładu pójdź w stronę bazy kryjącej zaczerwienienia i lżejszego podkładu? Ja lubiłam podkłady Bourjois, bo były w miarę lekkie, a coś kryły i miały super kolory. Plus są co trochę w promo :)
    3. Nie znam :)) btw jak się good to go sprawuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. To co piszesz byłoby idealnym połączeniem - szkoda tylko, że Floslek jest za tłusty i nie nadaje się pod korektor, a Ava słabo nawilża... Cóż, albo kupię ryzyk-fizyk Avene albo kupię 2 - jeden na noc, drugi na dzień. Matko bosko ile to by było roboty! No ale czego się nie robi...
      2. Co do pielęgnacji - moim zdaniem osiągnęłam właśnie pielęgnację idealną - co do niej nie mam zastrzeżeń - nawet współlokatorka mi dziś powiedziała, że mam ładniejszą cerę. Suchą skórę to ja mam od zawsze, niestety, i tutaj żadne specyfiki na mnie za bardzo nie działają. I tak cieszę się z jakiegokolwiek działania mojego Avene, bo wszystkie inne mnie zapychały. Co do bazy - myślałam o tym, ale czy to dobre rozwiązanie na lato? Nie wiem, waham się. Ale tak czy siak z kolorami u mnie jest masakra. Kupiłam siostrze Healthy Mix najjaśniejszy i dla mnie jest za ciemny, damn...
      3. Good to go to moja miłość. Wpadłam po uszy - to jest to czego potrzebowałam :D

      Tak czy siak dzięki ciociu Aliss za rady, wiedziałam, że na Ciebie mogę liczyć :*

      Usuń
  2. Jesli chodzi o krem to ja proponuje isc do sephory, kupic jakas tania glupote po czym poprosic o probke jakiegos kremu pod oczy. DOsc dobrze nailzajacy jest all about eyes clinique. Mi pomogl kilka razy:P. Proponuje ci ta opcje bo wlasciwie wyprobujesz lepszy krem za darmo, a oni zazwyczja daja tam takie hojne probki:). Podkładów wymienionych przez ciebie nie uzywalam, ale zawsze lubie mowic o rimmel match perfection jako o podkladzie idelanym. Co wiecej, teraz na cala linie match perfection jest przecena w rossmannach:) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamietaj ze mozesz przeciez tylko o probke poprosic:) nie kupuj zaraz duzego:P
    Co do Samparu, to taka mgielka do twarzy ktora supernawilza i ladnie rozjasnia skore. Tu mam akurat mniejsza butelke ktora zostala z zestawu kilka kosmetykow sampar, pelnowymiarowy produkt ma albo 150 albo 200 ml i kosztuje (przynjamnije tak mi sie zdaje) ok 150zł w Sephorze
    Co do match perfection - ja mam meeega jasna karnacje, mysle ze jasniejsza od twojej, i ten jasny odcien mi pasuje trzeba go tylko łądnie rozblendowac:) takze sprobuj bo naprawde warto:) buzi:*

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)