Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

czwartek, 12 kwietnia 2012

Haul z ostatnich tygodni.

Hej dziewczyny :)
Dzisiaj przychodzę do Was z obiecanym Haulem :) Przez kilka tygodni trochę tych rzeczy się zebrało, choć mojego rekordu jeszcze nie pobiłam (i całe szczęście :D). W tym haulu znajdą się rzeczy i z pielęgnacji i z kolorówki, czyli standard :) Choć tym razem z pielęgnacji ciut więcej, o dziwo :)
Odnośnie wczorajszego posta i poszukiwania kremu pod oczy i podkładu - kremu nie kupiłam, ale zdecydowałam się na podkład z Pharmaceris - jutro będzie jego wielka premiera. Myślę, że w sobotę przy sprzyjającym świetle wrzucę Wam fotorelację z tego jak się sprawuje :)
Przechodzimy do haula :)

1. The body shop, scrub do ciała o zapachu grejpfruta - kupiony na promocji razem z masłem o tym samym zapachu - zestaw 89 zł


2. The body shop, masło do ciała o zapachu grejpfruta


3. Vichy, antyperspirant w kulce, w promocji ok. 25 zł


4. Alterra, Krem do mycia twarzy z wyciągiem z dzikiej róży, w promocji ok. 8 zł - niedługo pojawi się recenzja, bo mile mnie zaskoczył :)


5. Olejek rycynowy, 9 zł - ja używam oczywiście do włosów :)


6. Bioderma, Płyn micelarny do skóry wrażliwej Sensibio H2O, w ramach robienia zapasów :)


7. John Frieda, Sheer blonde, szampon do włosów, w promocji ok. 25 zł - dobry deal! :D


8. John Frieda, Sheer blonde, odżywka do włosów, w promocji ok. 25 zł


9. H&M, lakier do paznokci w kolorze "I'm not a kiwi", 15 zł


10. Sephora, lakier do paznoki w kolorze "My first date", kupiony jeszcze na promocji za 9.50


11. Essence, Nail art, krople przyspieszające wysychanie lakieru, 9 zł


12. Revlon, lakier do paznokci - kolory: Star, Belle, każdy za 10 zł :) I love Pepco :)


13. Revlon, lakier do paznokci w kolorze "Rock", 10 zł = I love Pepco :)


14. Revlon, lakier do paznokci w kolorze "Lunar", 10 zł = I love Pepco :)


* "Lunar" + "Star"


15. Sephora, kredka Jumbo w kolorze 05 Beige, kupiona w promocji Sephory, chyba za ok 15 zł


16. Sephora, eyeliner w pędzelku w kolorze 01 Noir Black - kupiony na promocji, 25-30 zł


17. Marni dla H&M, sandałki :) Po promocji - 115 zł :)



To już wszystko :)
Mieliście któreś z tych produktów? Jakie macie o nich opinie? Co Wy ostatnio kupiłyście? Piszcie, chętnie poczytam :)
Jak chcecie piszcie również na szwagierkaa@gmail.com :)
Pozdrawiam Was serdecznie i przesyłam buziaki! :*
Nie-pechowego piątku 13-go! :*
Beata :)

8 komentarzy:

  1. O, faktycznie jutro piątek 13go! :) (ala jak zwykle ogarnięta jak kupa liści na jesieni).

    Scrub z TBS pachnie zabójczoo! :) masło zresztą też ;) No i te lakiery.. zwłaszcza połączenie lunar i star- miazga! Kocham taki efekt na pazurach :))

    My Dear, daj znać jak te kropelki z essence się sprawują, ok? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. TBS scrub do ciała i masło do ciała o zapachu grejpfruta chętnie bym przetestowała :)

    Pozostałe zakupy również fajne :) Dużo tego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze zostalu jakies rzeczy zMarni dla H&M?! Jestem w szoku!:) Musze zapolowac na ta kredke jumbo z sephory:) moze u mne tez bedzie - zrobilas szalone zakupy tak swoja droga:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o widzę kilka produktów które sama bym przygarnęła 1, 2, 4, 5, 6, 11 :D

    te lakiery to z PEPCO ?? o.O czy to jakiś żart?

    OdpowiedzUsuń
  5. czyli czeka mnie mała wyieczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Trochę jest tych zakupów.Ja najbardziej zazdroszczę Pepco z kosmetykami, u mnie same ciuchy i bibeloty :/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny zólty kolorek lakieru

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym wypadku strasznie zaluje, ze nie mam dostepu do tych rzeczy... szczegolnie po przecenie:(

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)