Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

środa, 25 kwietnia 2012

Metamorfozy Marty.

Witam Was dziewczyny bardzo serdecznie :)
Dziś przychodzę do Was z niego inną notką ;) Zacznę może od opisania całej historii :)
Pewnego, pięknego dnia w trakcie jedzenia obiadu wpadł Nam (mnie i współlokatorce) pomysł, żeby przefarbować Martę. Po kilku minutach przekonywania - udało się! Ubrałyśmy się i poszłyśmy we 3 do Rossmana (daleko nie mamy, praktycznie pod blokiem :)) żeby wybrać odpowiednią farbę. Stanęło na Casting Creme Gloss, kolor Czekolada. Jak wyszło? Ocenicie same :) Nam się bardzo podoba!
Przy okazji farbowania zrobiłam Marcie pełną metamorfozę z makijażem - takim z pazurem, coby do włosów pasowała ;)


[wybaczcie stan twarzy Marty - jest w trakcie skutecznej (jak widać) kuracji Triacnealem :)]









Tydzień po farbowaniu, czyli wczoraj wpadłam na pomysł makijażu ślubnego a'la Bella z filmu Zmierzch. Jak Marta usłyszała tę propozycję od razu się zgodziła ;) Ciekawe, czemu? ;)




Oczywiście nie wyszła z tego idealna replika, ponieważ nie miałam odpowiednich cieni, jednak można powiedzieć, że jest to makijaż inspirowany makijażem ślubnym Belli :)









Jak Wam się podobają metamorfozy Marty?
Marta obiecała, że po długim weekendzie majowym zrobi na mnie makijaż - zaczynam się bać :D
Mam nadzieję, że notka Wam się podobała :)
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i przesyłam buziaki :*
Beata :)

5 komentarzy:

  1. Zielony turkus bardzo jej pasuje! :-) Marzysz o cieniu z MAC'a? Lub lakierze do paznokci Chanel? Zapraszam do mnie po szczegóły - spełniam Twoje marzenie :-) http://blonde-shopaholic.blogspot.co.uk/2012/04/realizuje-wasze-wish-listy-koncert.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaze oba fajne, ale Bellowy lepszy bo ja lubie delikatniejsze:) Co do wlosow:) to wielkiej roznicy nie ma:) ale to chyba dobrze co? Pewnie jakiejs diametralnej zmiany tez nie chcialyscie:) Ja wlasnie dywaguje nad przyciemnieniem wlosow... sama nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miała być delikatna zmiana, pogłębienie koloru :) Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  3. Zostałyście oTAGowane ! ;)
    http://kocham0zakupy.blogspot.com/2012/04/11-question-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurczę,fajne makijaże,ten pierwszy niezły,zupełnie inna twarz:)

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)