Ilość wyświetleń bloga

Obserwatorzy

wtorek, 24 kwietnia 2012

Weekendowy haul :)

Hej dziewczyny :)
Po krótkiej nieobecności zapraszam Was na haul weekendowy :) W tym tygodniu razem z siostrą wróciłyśmy do Naszej rodzinnej miejscowości na weekend i poszperałyśmy trochę w pepco i rossmanie :) Pepco to zdecydowanie mój nowy, ulubiony sklep w moim mieście :) Razem z moimi współlokatorkami amy w planach wybrać się do Pepco w Warszawie, żeby zobaczyć jaki tam mają asortyment :) Myślę, że zrobię z tego pobytu jakąś notkę i może pokażę Wam co kupiły dziewczyny, bo wątpię żeby wyszły z pustymi rękami ;)
Dobra, czas na zakupy! Pokażę Wam co zdobyłam w Pepco i Rossmanie :)

1. NYC, lakier do paznokci, kolor: 241, cena: 4,99


2. Rimmel, Extreme definition, two-tone eye deifiner - podwójna kredka do oczu, cena: 4,99


3. Rimmel, Extreme definition, two-tone eye deifiner - podwójna kredka do oczu, cena: 4,99




4. Revlon, Beyond natural, kremowe cienie do powiek (MÓJ ZDECYDOWANY HIT!!), kolor: 500 Buff Chamois, cena: 14,99


5. Maybelline, Color sensational, szminka do ust, kolor: 715 choco cream, cena: 26 zł


6. L'oreal, Causse, kolor: 301 dating coral, cena: 39 zł




7. Alterra, olejek pielęgnacyjny granat i awokado, cena: 14 zł


8. Oryginal source, żel pod prysznic o zapachu cytryny i olejku z drzewa herbacianego, cena: 10 zł


Kupiłam jeszcze jedną rzecz, ale posłużę się zdjęciem z internetu gdyż zjadło mi gdzieś zdjęcie ;/

9. Rival de loop, Hydro, Konzentrat - Ginkgo&Gruner Tee, cena: 10 zł


Używałyście jakichś produktów z moich zakupów? Piszcie w komentarzach jakie Wy poczyniłyście zakupy w ostatnim czasie :) Mnie szczególnie zachwyciły naklejki na usta z posta Shoegirl - uśmiałam się jak mało kiedy :D Niezłe cudo :D

Jeszcze napiszę Wam o moich planach notkowych na najbliższy czas :)
- makijaże - jeden już mam w głowie, może jeszcze znajdą się jakieś inne pomysły :) może Wy macie pomysł na jakiś makijaż? piszcie!
- projekt denko - już trochę się nazbierało, czas na zrecenzowanie :)
Jeśli macie jakieś inne pomysły piszcie śmiało :)

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :)
Buziaki :*
Beata :)

7 komentarzy:

  1. Te szminkeczki maja cudowne kolory:) O moim doswiadczeniu z tymi kapsulkami z rossmanna wiesz wiec sie nie powtorze ale... STRZEZ SIE:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już zużyłam ich trochę i nic mi się na szczęście nie działo :)

      Usuń
    2. uff to dobrze, ja mialam cale oczy czerwone!

      Usuń
    3. o kurcze, no to niefajnie!

      Usuń
  2. Oj też nakupowałam dużo. Od czasu ostatniego haulowego posta jeszcze kilka rzeczy przybyło. A dzisiaj skocze do Natury oblookać nową limitowanę My Secret :P

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne pomadki ;> po przeczytaniu Waszej notki stwierdzam, że tez muszę wpaść do Pepco i rossmana ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam chyba nic ale przymierzam się do kredki rimmel, szminy l'oreal i olejku alterry :) a te cienie revlon wyglądają cudnie! Swatchuj, please!

    OdpowiedzUsuń

Prosimy o nie wstawianie komentarzy typu "zapraszam do siebie ". Uwierzcie, że chętniej zaglądamy na blogi dziewczyn, które komentując nie reklamują się. Z góry dziękujemy! :)